Kuvituskuva - Nainen osallistuu koulutukseen etäyhteydellä.

AKY:n koulutus: Yrittäjän tekoälytyökalut -webinaarisarja, osa 2

3.9.2024, klo 17.00–18.30: Markkinointivideo tekoälyllä

Yrityksen markkinointivideo luodaan alusta loppuun tekoälyä hyödyntäen. Myös musiikki luodaan videoon tekoälyllä ja suomenkielinen tekoälyääni puhuu videon spiikin.

2.10.2024, klo  17.00–18.30: Virtuaaliassistentin luominen

Miten luot virtuaaliassistentin, joka on koulutettu juuri sinun yritystäsi varten? Tässä koulutuksessa perehdytään OpenAI custom GPT:n luontiin ja opetetaan sitä oman yritystoiminnan tiedoilla.

7.11.2024 klo 17.00–18.30: Pienyrittäjän tekoäly workshop

Käydään kiteytetysti käytännön tasolla läpi pienyrittäjien tyypillisiä kasvun haasteita sekä tekoälyn hyödyntämistä tehtävien esimerkkien kautta. Koulutuksessa käytetään vain ilmaisia työkaluja, ja keskitytään myyntiin, markkinointiin ja oman yritystoiminnan kehitykseen. Kouluttajana toimii digitaalisen markkinoinnin ja liiketoiminnan kehityksen ammattilainen sekä yrittäjä Mikko Kauhanen, Adbookers.

Webinaarien ilmoittautuminen avautuu myöhemmin.

Webinaarisarjan järjestää AKY – Akavalaiset yrittäjät.

Jos haluat osallistua johonkin webinaariin, ole yhteydessä Farmasialiiton viestintään ilmoittautumisten avauduttua: viestinta@farmasialiitto.fi

Paikka ja aika

Webinaarisarja