Kuvituskuva - Nainen osallistuu koulutukseen etäyhteydellä.

Miten rekrytoijat etsivät osaajia LinkedInistä?

Webinaarissa näytetään konkreettisesti aitojen esimerkkien kautta, miten rekrytoijat etsivät osaajia LinkedInistä. Koulutuksen tarkoituksena on havainnollistaa, miten LinkedIn-hakukone toimii ja opettaa osallistujat muokkaamaan profiilinsa tavalla, joka nostattaa heidän profiilinsa mahdollisimman korkealle rekrytoijien hakutuloksissa heidän etsiessään työntekijöitä avoinna oleviin työpaikkoihin. Koulutus on erityisen hyödyllinen kaikille aktiivisille tai passiivisille työnhakijoille.

Kouluttaja: Hannu Pelli

Hannulla on kuuden vuoden työkokemus rekrytoinneista. Rekrytointiuralla LinkedIn on ollut Hannulle tärkeä työväline toimeksiantojen täyttämiseen ja hän on auttanut yrityksiä työllistämään reilusti yli 100 henkilöä LinkedInin kautta. Nykyisessä työpaikassa jopa 70%:iin toimeksiannoista löydetään osaajat LinkedInin kautta.

Ilmoittautuminen: Webinaari on Akavan Erityisalojen webinaari ja ilmoittautuminen tapahtuu suoraan heidän Zoom-järjestelmäänsä. Ilmoittautumislomakkeella tulee valita jäsenyhdistys Akavan erityisaloissa, valitse, En ole Akavan Erityisalojen jäsen

Ilmoittautuminen 7.3.2024 kello 15.30 mennessä.

Paikka ja aika

Webinaari