Kuvituskuva - Nainen osallistuu koulutukseen etäyhteydellä.

Taitava Tiimijohtaminen: rakenna työryhmästä toimiva tiimi

Osallistumalla valmennuspäivään saat käytännönläheisen tietopaketin tehokkaaseen tiimien johtamiseen. Päivä sisältää harjoituksia ja vinkkejä, jotka auttavat hahmottamaan erinomaisesti toimivien tiimien dynamiikkaa sekä käytännön työkaluja, jotka voit välittömästi ottaa käyttöön omassa työyhteisössäsi.

Valmennus on Farmasialiiton jäsenille ja maksuton. Valmennus on suunnattu erityisesti esihenkilötyötä tekeville sekä esihenkilötyöhön myöhemmin suuntautuville.

Päivän teemoja:

• Virittäytyminen: minä tiimin johtajana /esihenkilönä
  • Tietopaketti ryhmien ja tiimien lainalaisuuksista
  • Kohti hyvin toimivaa tiimiä
  • Vinkit ja opit arkeen

Valmentajana toimii sertifioitu business- ja tiimi coach Peter Peitsalo. Peterillä on valmennuskokemusta vuodesta 2007 lähtien niin yksityiseltä kuin julkiselta sektorilta. https://www.growtraining.fi/

Ilmoittautuminen Morttelissa 14.4.2024 mennessä. Peruutukset valmennukseen tulee tehdä 14.4.2024 mennessä, myöhemmin tulleista peruutuksista tai no show:sta laskutamme 40 euroa.

Valmennuspäivän järjestää Proviisorineuvottelukunta. Tilaisuus toteutetaan Zoom-yhteydellä.

Lisätietoja valmennuksesta antaa farmaseuttinen asiantuntija Crista Kirvesoja, crista.kirvesoja@farmasialiitto.fi

Paikka ja aika

Etätapahtuma