Uutissivu

Entresote muutosvalmennus sosiaali- ja terveyspalveluja tuottaville yrityksille

21.08.2017 | Ajankohtaista

Muutosvalmennuksen tavoitteena on yrittäjien resilienssin ja luovuuden vahvistaminen ja hyödyntäminen soteuudistukseen liittyvän toimintaympäristön muutoksessa.

Farmasialiiton opiskelijajäsen, oletko valmistunut lähiaikoina?

17.08.2017 | Ajankohtaista

Jos olet ollut Farmasialiiton jäsen opiskeluaikana, tulee sinun ilmoittaa valmistumisestasi liittoon kuukauden kuluessa tutkintotodistuksen saamisesta.

Kunta-alan pääsopijajärjestöt vaativat palkankorotuksia

17.08.2017 | Ajankohtaista

Kunta-alan pääsopijajärjestöt valmistautuvat syksyn palkkaneuvotteluihin ja vaativat selkeitä palkankorotuksia. Julkinen sektori on jo kantanut kortensa kekoon mittavilla säästötoimilla. Epäoikeudenmukaiset lomarahaleikkaukset painostettiin julkiselle sektorille osana kilpailukykysopimusta. Kaikkien jo toteutettujen säästötoimien vaikutukset eivät vielä edes näy valtion taloudessa. Julkisen sektorin työntekijöiden ansiotasoa ei saa jäädyttää eikä aliarvioida työntekijöiden merkitystä taloudelle ja hyvinvoinnille. Kotimaisen kysynnän vahvistaminen on selkeä osa tärkeää työllisyyden vahvistamista.

Farmasialiitto mukana SuomiAreenalla

14.08.2017 | Ajankohtaista

Heinäkuun puolivälissä Poriin pakkautuu vaikuttajia, päättäjiä ja kansaa keskustelemaan ajankohtaisista asioista. SuomiAreena tarjoaa näköalapaikan yhteiskunnalliselle keskustelulle rennosti kesäisissä tunnelmissa.

Oppiva työyhteisö – tunnustuspalkinnon hakuaika on käynnistynyt!

02.08.2017 | Ajankohtaista

Palkinto jaetaan Farmasian Päivillä 17.11.2017 ja sen arvo on 3000 €. Hakuaika päättyy 30.9.2017.