Bayer hakee tuotantolaitokselle Turkuun kolmea henkilöä

12.11.2018 | AjankohtaistaTyöpaikkailmoitukset

Kansainvälisen Bayerin ydinosaaminen on Life Science -alalla terveydenhoidon ja maatalouden parissa. Innovaatioyrityksenä Bayer näyttää suuntaa tutkimusintensiivisillä alueilla. Bayerin tuotteet ja palvelut on suunniteltu ihmisiä hyödyttäviksi ja elämänlaatua parantaviksi. Kansainvälinen toimintamme Suomessa keskittyy reseptilääkkeisiin: tutkimukseen ja tuotekehitykseen, tuotantoon ja useiden kansainvälisten kliinisten tutkimusten johtamiseen. Bayer työllistää Suomessa noin 850 henkilöä. Toimipaikkamme ovat Espoossa ja Turussa. Bayerilla saat työskennellä työkulttuurissa, jossa arvostetaan henkilöstön paloa luoda uraauurtavia innovaatioita ja annetaan mahdollisuus muuttaa maailmaa.

Turun tuotantolaitos on osa Bayerin globaalia lääkevalmistusorganisaatiota, missä keskitymme polymeeripohjaisten lääkeannostelumenetelmien valmistukseen ja jakeluun. Haemme Bayer Oy:n tuotantolaitokselle Turkuun kolmea henkilöä

Batch Release Supervisor, QP -tehtävään (vakituinen) ja

Production Pharmacist -tehtävään (vakituinen ja sijaisuus 31.12.19 asti)

TEHTÄVÄSI JA VASTUUALUEESI

Batch Release Supervisor, QP:

• Päätehtäväsi on tuote-erien arviointitiimin esimiehenä vastata työjärjestelyjen toimivuudesta ja prosessin sujuvuudesta. Toimit tuote-erien arviointi- ja hyväksymisprosessissa Qualified Person (QP) -tehtävässä.
  • Osallistut poikkeamaselvityksiin, valitusten käsittelyyn, muutoshallintaan sekä dokumenttien kommentointiin ja hyväksyntään.
  • Toiminnan jatkuva kehittäminen yhteistyössä muiden osastojen ja asiantuntijoiden kanssa on myös osa päivittäistä työtäsi.

Production Pharmacist:

• Vastaat osastosi tuotannon laadusta ja hyviin tuotantotapoihin (GMP, Good Manufacturing Practice) liittyvistä asioista ja niiden jatkuvasta kehittämisestä. Päätehtäviäsi ovat muutosten hallinta, poikkeamien koordinointi, valitusten käsittely, osaston ohjeiden laadinta ja GMP:n kouluttaminen osaston henkilöstölle.
  • Toimit Team Leader -roolissa oman osaston laatuun liittyvissä asioissa ja raportoit tuotantopäällikölle. Lisäksi tarvittaessa toimit tuotantopäällikön sijaisena.
  • Teet tiivistä yhteistyötä usean eri tahon kanssa, kuten työnjohdon, laadunvarmistuksen, tekniikan ja Life Cycle Management -osaston kanssa sekä osallistut erilaisiin työryhmiin ja projekteihin.

SINÄ

• Sinulla on kykyä sekä kehittää prosesseja että kannustaa ja sitouttaa tiimisi jäseniä yhteisten tavoitteiden saavuttamiseksi.
  • Hyvä päätöksenteko- ja yhteistyökyky, palveluhenkisyys ja suunnitelmallisuus ovat sinulle ominaisia luonteenpiirteitä, ja pystyt reagoimaan harkitsevasti toisinaan yllättävissäkin muutostilanteissa aikapaineessa.
  • Ymmärrät laadun laajemman merkityksen kompleksisessa liiketoimintaympäristössä ja toimit ratkaisukeskeisesti.
  • Sinulla on vakuuttava, luonteva, sujuva ja vuorovaikutteinen tapa esittää asiasi sekä suomen että englannin kielellä. Lisäksi olet halukas kouluttamaan henkilöstöä.
  • Edellytämme tehtävään soveltuvaa ylempää korkeakoulututkintoa, mielellään proviisorin tutkintoa, joka antaa myös valmiuden toimia QP-tehtävässä. Myös aiempi kokemus lääketeollisuudesta tai GMP:stä sekä farmasian alan osaaminen luetaan eduksi.
  • Emme hae IT-nörttiä, mutta olet tottunut käyttämään erilaisia IT- ja tietojärjestelmiä etkä vierasta uusienkaan omaksumista.
  • Voit hakea samalla hakemuksella kaikkia kolmea tehtävää niin halutessasi.

Lisätiedot:
• Batch Release Supervisor, QP -tehtävästä antaa Quality Assurance Manager, Kari Salokangas, ke 14.11. klo 16–17, puh. 040 724 8087.
• Production Pharmacist -tehtävästä antaa Production Manager Annika Essen-Suuronen, ti 13.11. klo 8–9 ja to 15.11. klo 14–15, puh. 044 368 5839.

Hae tehtävää 18.11.2018 mennessä.

Linkki ilmoitukseen