Biocodex hakee asiantuntijaa farmaseuttisiin ja lääketieteellisiin palveluihin

10.01.2018 | AjankohtaistaTyöpaikkailmoitukset

Biocodex hakee asiantuntijaa farmaseuttisiin ja lääketieteellisiin palveluihin

Haemme määräaikaiseen työsuhteeseen rekisteröintiasiantuntijaa, joka vastaa erilaisista asiakkaidemme lääkkeiden rekisteröintiin liittyvistä asiantuntijatehtävistä. Tehtävä on noin vuoden mittainen määräaikaisuus. Toimipisteesi on Espoossa, ja tehtävässäsi raportoit Farmaseuttiset ja Lääketieteelliset palvelut (PHAME) liiketoimintayksikön johtajalle.

Odotuksemme sinulta:
-    Koulutustaustaltasi olet esim. terveydenhuollon tai farmasian alan ammattilainen
-    Sinulla on kokemusta ja asiantuntemusta lääkkeiden rekisteröintitehtävistä
-    Sinulla on aktiivinen ote asiakaspalvelutehtävissä
-    aikaisempi kokemus hinta- ja korvattavuushakemuksista katsotaan eduksi
-    Työskentelytavoiltasi olet yhteistyökykyinen, huolellinen, oma-aloitteinen ja sinulla on ennakoiva työskentelyote
-    Omaat hyvät vuorovaikutus- ja tietotekniset taidot
-    Kommunikoit suomenkielen lisäksi sujuvasti englanninkielellä sekä kirjallisesti että suullisesti

Tarjoamme sinulle:
-    kiinnostavan ja haastavan tehtävän globaalissa lääke- ja terveydenhuoltoalan yrityksessä
-    mahdollisuuden oppia, kasvaa ja kehittyä osaavan henkilöstömme parissa
-    mahdollisuuden päästä mukaan uudistuvaan ja kehittyvään organisaatioon
-    energisen, innokkaan ja aikaansaavan työyhteisön

Tehtävässä sinua tukee positiivinen ja innostunut Pharmaceutical and Medical Services, PHAME -ryhmämme.

Lisätietoja tehtävästä saat joko osoitteesta www.biocodex.fi tai soittamalla Hanna-Maija Koponen-Piiroselle p. 050 5391880. Hanna-Maijan tavoitat parhaiten 19.1 tai 22.1 Mikäli kiinnostuit, hae tehtävää oheisen linkin kautta 26.1.2018 mennessä.

Biocodex Nordics on Pohjoismaissa ja Baltiassa toimiva innovatiivinen terveydenhuoltoalan yritys, joka on osa maailmanlaajuista Biocodex-konsernia. Biocodex on itsenäinen vuonna 1953 perustettu lääkeyhtiö, jonka pääkonttori on Ranskassa ja joka toimii yli 120 maassa. Yhtiön liikevaihto on noin 270 miljoonaa euroa.

Maahantuomme, myymme ja markkinoimme resepti-, sairaala- ja OTC-lääkkeitä sekä vapaakaupan tuotteita. Tuotamme yrityksille asiantuntijapalveluita kuten auditointeja, lääkerekisteröinti- ja lääketurvapalveluita. Liikevaihtomme on noin 20 miljoonaa euroa ja Biocodex Oy:ssä työskentelee yli 60
terveydenhuollon asiantuntijaa.

Toimintaamme ohjaavat vastuunotto, yhteistyö ja kehittyminen. Haluamme olla asiakkaidemme ja toimittajiemme tehokkain ja uudistuvin palveluorganisaatio sekä haluttavin kumppani.