Ehdota Vuoden Farmaseuttia 2021

16.03.2021 | Ajankohtaista

Farmasialiitto etsii Vuoden Farmaseuttia, joka on tehnyt omalla osaamisellaan tunnetuksi suomalaista farmasiaa.

Tunnetko farmaseutin, joka hyödyntää omaa osaamistaan ennakkoluulottomasti? Tai farmaseutin, joka vahvistaa ammattikuntamme asemaa terveydenhuollossa ja yhteiskunnassa? Tai kenties farmaseutin, joka edistää rationaalisen lääkehoidon kehittymistä? Tai ehkä tunnet farmaseutin, joka toimii lääkitys- ja potilasturvallisuuden parantamiseksi tai on muutoin ansioitunut ammatillisesti?

Ehdota häntä Vuoden Farmaseutiksi. Voit jättää ehdotuksesi 1.3.–31.5.2021 tästä

Vuoden Farmaseutin on oltava Suomen Farmasialiiton jäsen. Kaikkien ehdotuksen jättäneiden kesken arvotaan tuotepalkinto.

Suomen Farmasialiitto valitsee vuorovuosin Vuoden Farmaseutin ja Vuoden Proviisorin. Valinnalla halutaan kiinnittää huomiota ja antaa tunnustusta farmasian alan monipuolisille osaajille. Valinta julkistetaan kansainvälisenä farmasistipäivänä (World Pharmacists’ Day) 25. syyskuuta.

Lisätietoa Vuoden Farmaseutin valinnasta ja aiempien vuosien Vuoden Farmaseuttien ja Proviisoreiden esittelyjä löytyy täältä.