Farmaseutin määräaikainen tehtävä Soitessa

27.03.2018 | AjankohtaistaTyöpaikkailmoitukset

Keski-Pohjanmaan sosiaali- ja terveyspalvelukuntayhtymä Soitessa on haettavana 13.4.2018 klo 12.00 mennessä

farmaseutin määräaikainen tehtävä sairaala-apteekissa.

Kelpoisuusehtona on terveydenhuollon ammattihenkilöistä annetun lain 559/94 mukainen laillistetun farmaseutin pätevyys. Työkokemus sairaalafarmasiasta katsotaan hakijalle eduksi. Arvostamme huolellisuutta ja yhteistyökykyä.

Tehtäviin kuuluu monipuolisesti farmaseutin tehtäviä sairaala-apteekissa; mm. lääkkeenvalmistusta, solunsalpaajien ja antibioottien käyttökuntoon saattamista, lääkkeiden toimittamista ja lääkeinformaation hankintaa.  Perehdytämme tehtäviin.

Tehtävä täytetään 1.6.2018 alkaen tai sopimuksen mukaan. Määräaikaisuus jatkuu 31.8.2018 asti.

Tehtävää haetaan täyttämällä sähköinen hakemus www.soite.fi/tyopaikat -sivulla. Hakemukseen pyydetään liittämään CV.

Lisätietoja antavat
sairaala-apteekkari Majbritt Björklund puh. 040 653 4530, majbritt.bjorklund@soite.fi
ja proviisori Paula Haapakoski puh. 040 653 4316, paula.haapakoski@soite.fi

Sairaala-apteekissamme on tällä hetkellä hyvähenkinen työyhteisö, joka koostuu sairaala-apteekkarista, kahdesta proviisorista (tekevät yhteensä yhtä virkaa), viidestä farmaseutista apteekissa ja kahdesta osastofarmaseutista, farmanomista ja toimistosihteeristä. Haemme lisää vahvuutta rinkiimme työtehtävien laajentuessa.

Soite tarjoaa työntekijöilleen turvallisen työpaikan ja hyvät mahdollisuudet oman osaamisen kehittämiseen. Ammattitaitoinen ja työssään viihtyvä henkilökunta on menestyvän toiminnan edellytys. Soitessa työskentelee n. 3600 eri alojen ammattilaista. Soitessa vallitsee reilu tekemisen meininki, työntekijöi¬hin luotetaan ja heitä kunnioitetaan.

Kokkola on Suomen 22:ksi suurin kaupunki. Keski-Pohjanmaalla, Pohjanlahden rannalla sijaitsevan kaupungin asukasluku on n. 48 000, josta n. 84 % on suomenkielisiä, 13 % ruotsinkielisiä ja 3 % muunkielisiä. Kokkolan vahvuuksiin voidaan laskea hyvät liikenneyhteydet, monipuolinen kulttuuri- ja liikuntatarjonta sekä kohtuullisen hintainen, turvallinen ja viihtyisä asuminen.