Farmaseutteja Pitäjänmäelle YA-talolle

06.04.2018 | AjankohtaistaTyöpaikkailmoitukset

Terveydenhuollon asiakkaat -organisaatio hakee Pitäjänmäelle YA-talolle asiakaspalveluun

Farmaseutteja

määräaikaisiin työsuhteisiin 1.5. - 31.8.2018 ajaksi tai sopimuksen mukaan. Aikaisempi kokemus farmaseuttisesta asiakaspalvelutyöstä, B2B-myynnistä ja annosjakelusta katsotaan eduksi.

Tehtävä edellyttää, että pidät vaihtelevista tehtävistä ja työtilanteista, olet nopea oppimaan, etkä vierasta työskentelyä paineen alla. Sinulla on myönteinen asenne, tartut reippaasti työtehtäviin ja olet yhteistyökykyinen. Tehtäväsi koostuvat yritysasiakkaiden palvelusta, annosjakelun asiakaspalvelusta ja sitä tukevasta farmaseuttisesta työstä. Työ on pääsääntöisesti yksivuorotyötä liukuvalla työajalla 8.00 - 16.00.

Yliopiston Apteekki pitää hyvää huolta henkilöstönsä työkyvystä ja osaamisesta sekä tarjoaa kilpailukykyiset työsuhde-edut.

Lisätietoja tehtävästä antaa avainasiakaspäällikkö Eero Lounasvaara p.(09) 5420 4597 12.4.2018 klo 15–16 ja 17.4.2018 klo 15–16.
Jätä hakemuksesi 18.4.2018 klo 16.00 mennessä osoitteessa: https://www.yliopistonapteekki.fi/yritys/tyonhakijat.

Yliopiston Apteekki on yksi Suomen parhaista asiakaspalveluyrityksistä, jossa työskentelee noin tuhat asiantuntijaa. Autamme asiakkaita onnistumaan lääkehoidossaan sekä edistämme heidän terveyttään ja hyvinvointiaan. Hoidamme myös yhteiskunnallisia erityistehtäviä. Voittomme käytetään opetuksen ja tutkimuksen tukemiseen.