Farmaseutti Rauman Keskus-Apteekkiin

14.06.2018 | AjankohtaistaTyöpaikkailmoitukset

Rauman Keskus-Apteekki hakee kokoaikaista farmaseuttia vakituiseen työsuhteeseen. Työsuhde alkaa heti sopivan henkilön löydyttyä. Tarjoamme sinulle paikan mukavasta ja rennosta työyhteisöstä, jossa panostetaan asiakaspalveluun.

Toivomme sinulta joustavuutta, itsenäistä työotetta ja erinomaisia asiakaspalvelu- ja ihmissuhdetaitoja. Meillä on vaihtelevat työajat ja olemme avoinna normaalisti ma-la. Lisäksi päivystämme ma-su klo 21 tai klo 20 asti joka 3. viikko.

Käytössämme on Maxx ja Fixu-lääkerobotti. Meillä on laaja palveluvalinta, missä pääset hyödyntämään osaamistasi päivittäin. Jos sinulla on kokemusta annosjakelusta tai jos olet siitä kiinnostunut, katsomme sen eduksi. Emme kuitenkaan edellytä sinulta aikaisempaa kokemusta. Riittää, että olet reipas, itsenäisestä työstä pitävä ja hoidat työtehtäväsi tehokkaasti ja tunnollisesti.

Hakemukset ja ansioluettelot sähköpostilla proviisorille elisa.holm@raumankeskusapteekki.fi.
Hakuaika 31.7.2018 asti.
Lisätietoja voi kysyä apteekkarilta (Eeva Kopra) ja proviisorilta (Elisa Holm) puhelimitse arkisin klo 15-16.