Farmasialiiton toimisto muuttaa uusiin tiloihin

25.06.2018 | Ajankohtaista

Farmasialiiton toimisto muuttaa kesällä uusiin tiloihin Pasilaan. Osoitteemme on 1.7. alkaen Asemamiehenkatu 2, 00520 Helsinki. Heinäkuussa teetämme remonttia ja asetumme uuteen toimistoon 6.8. Laskutustiedot säilyvät ennallaan.

Olemme olleet vuokratiloissa Lääkäriliiton talossa monta vuotta. Edellinen toimitila Isolta Robalta saatiin syksyllä vihdoin myytyä, ja nämä varat halusimme sijoittaa järkevästi ja satsata tulevaisuuteen. Teimme onnistuneet kiinteistökaupat ja saimme muunneltavat tilat Pasilasta läheltä juna-asemaa ja Messukeskusta. Samassa talossa ovat muun muassa Erko, Myynnin ja Markkinoinnin Ammattilaiset sekä Suomen Poliisijärjestöjen Liitto, joten hyvään seuraan pääsemme.

Pasila on voimakkaasti kehittyvä alue, jonne Helsingin keskusta laajenee lähivuosina. Pasilaan pääsee näppärästi junalla myös lentokentältä. Pasilasta on kasvamassa elinvoimainen keskus uudisrakentamisen myötä. Palvelujen tarjonta lisääntyy merkittävästi.