Farmasialiitto etsii työsuhdeasiantuntijaa

09.07.2018 | AjankohtaistaTyöpaikkailmoitukset

Suomen Farmasialiitto hakee vakituiseen työsuhteeseen

TYÖSUHDEASIANTUNTIJAA

hoitamaan liiton työsuhdeneuvontaa työmarkkinatiimin jäsenenä. Työsuhdeasiantuntijan tehtävänä on muun muassa avustaa liiton jäseniä työsuhdeasioissa, koordinoida, tukea ja kehittää luottamusmiestoimintaa sekä toteuttaa luottamusmieskoulutuksia. Työsuhdeasiantuntija osallistuu myös työmarkkina- ja palkkausasioiden hoitamiseen sekä avustaa työmarkkinaneuvotteluissa.

Tehtävän hoitaminen edellyttää asiakaspalvelukykyä, oma-aloitteisuutta, kehittävää työotetta ja tiimityötaitoja sekä hyviä viestintätaitoja. Toivomme lisäksi, että olet yhteistyökykyinen ja joustava.

Odotamme hakijalta vähintään alempaa korkeakoulututkintoa. Arvostamme erityisesti farmaseutin tai proviisorin koulutusta ja tehtävään soveltuvaa alan työkokemusta. Eduksi luetaan kokemus järjestötyöstä tai luottamusmiestoiminnasta.

Työ tarjoaa mielenkiintoisen näköalapaikan farmasian maailmaan ja Farmasialiiton toimintaan.

Lisätietoja:
Työmarkkinajohtaja Annukka Lankila, 050 525 3744, annukka.lankila@farmasialiitto.fi

Hakemukset ansioluetteloineen toimitetaan 22.7.2018 mennessä toimitusjohtaja Riitta Uusi-Eskolle osoitteeseen riitta.uusi-esko@farmasialiitto.fi. Työsuhteeseen sovelletaan kuuden kuukauden koeaikaa.