Farmasian oppimiskeskus rekrytoi asiakkuuspäällikön

20.11.2018 | AjankohtaistaTyöpaikkailmoitukset

Farmasian oppimiskeskus ry rekrytoi

ASIAKKUUSPÄÄLLIKÖN

Haemme asiakkuuspäällikköä, joka vastaa asiakassuhteidemme hoidosta, tuottaa asiakkaillemme henkilöstön osaamisen kehittämissuunnitelmia ja räätälöi tarvetta vastaavia kehittämispalvelupaketteja.

Samalla vastuullasi on asiakastarpeen ja -palautteen kartoittaminen ja raportoinnin kehittäminen. Teet työtäsi tiiviissä yhteistyössä koulutuspäälliköidemme kanssa, mutta sinulla on itsenäinen vastuu kehittämishankkeistasi.

Tehtävässäsi vastaat projektista, jossa kehitetään digitaalinen työkalu osaamisen kehittämissuunnitelmien tuottamiseen.

Tehtävässä menestyminen edellyttää

• lääkealan tuntemusta, kokemus apteekkityöstä ja/tai henkilöstön kehittämistyöstä katsotaan eduksi
  • kyvykkyyttä viedä projekteja tehokkaasti maaliin
  • osaamista käyttää sujuvasti digitaalisia työkaluja ja ohjelmistoja, kokemus digi-kehittämisprojekteista katsotaan eduksi
  • erinomaisia vuorovaikutustaitoja, myyntitaitoja ja osaamista asiakassuhteiden hoitoon
  • analyyttistä ajattelua ja kiinnostusta raportoinnin kehittämiseen ja seurantaan
  • hyvät lääkealan verkostot katsotaan eduksi
  • matkustusvalmiutta.

FOK on johtava lääkealan osaamisen kehittäjä ja uudistaja. Olemme riippumaton, itsenäinen toimija. FOK:n jäsenorganisaatiot ovat Helsingin yliopisto, Itä-Suomen yliopisto, Lääkealan turvallisuus- ja kehittämiskeskus Fimea, Lääke- ja terveyshuolto ry, Lääketeollisuus ry, Suomen Apteekkariliitto, Suomen Farmasialiitto, Yliopiston Apteekki ja Åbo Akademi.

Vapaamuotoinen hakemus palkkatoiveineen 27.11.2018 mennessä: juhapekka.airo@pomona.fi

Lisätietoja tehtävästä antaa toiminnanjohtaja Katariina Kalsta: katariina.kalsta@fok.fi tai p. 040 775 1417