Forssan sairaala etsii farmaseuttia

15.11.2018 | AjankohtaistaTyöpaikkailmoitukset

Forssan sairaalan lääkekeskus tuottaa kuntayhtymän yksiköiden sekä potilaiden parhaaksi laadukkaita ja turvallisia lääkehuollon palveluja ammattitaitoisesti ja kustannustehokkaasti yhteistyökumppaneiden kanssa. Forssan sairaalan lääkekeskus toimii sairaalassa ja kuuluu terveydenhuollon tulosalueeseen. Forssan seudun hyvinvointikuntayhtymä on seudullinen sosiaali- ja terveydenhuollon palveluja tuottava kokonaisuus. Kuntayhtymään kuuluvat Forssan kaupunki sekä Humppilan, Jokioisten, Tammelan ja Ypäjän kunnat. Väestöpohja on n. 34 000 asukasta. Henkilöstöä kuntayhtymässä on n. 1200. Haemme osaavaan joukkoomme farmaseuttia. Tarjoamme mahdollisuuden kehittyä osaajana ja kehittää lääkekeskuksen toimintaa. Arvostamme hyviä yhteistyö- ja verkostoitumistaitoja, joustavuutta ja halukkuutta moniammatilliseen yhteistyöhön. Eduksi katsomme lääkehoidon kokonaisarviointi koulutuksen (LHKA). Valittavan on esitettävä hyväksyttävä lääkärintodistus terveydentilastaan.

Forssan sairaala etsii kokoaikaista farmaseuttia

Työnkuvaan kuuluu vastata lääkekeskuksen päivittäistoiminnasta yhdessä johtavan farmaseutin kanssa. Farmaseutin työtehtäviä ovat muun muassa lääketilausten käsittely, lääkeinfojen käytäntöön vieminen, lääkehoidon eritasoiset arvioinnit sekä lääkehuollon auditoinnit.

Kelpoisuusvaatimukset: laillistettu farmaseutti
Palkkaus: KVTES
Koeaika: 6 kuukautta
Vaadittavat luvat: Edellytetään tartuntatautilain 48§ mukaista rokotussuojaa

Lisätietoja
Tiedusteluihin vastaa palvelualuejohtaja Sari Kortepohja p. 03 4191 4082 sekä Laura Koivula lääkekeskuksen hoitaja p. 03 4191 4400

Haku päättyy 10.12.2018 klo 15.00

Hakemukset sähköiseen rekrytointijärjestelmään www.seuturekry.fi. Tallenna järjestelmään myös opinto- ja työkokemustietosi. Hakujärjestelmän käyttöön liittyvät kysymykset 03 621 3915, asiakaspalvelu@seuturekry.fi Vaihtoehtoisesti hakemuksen voi toimittaa: Seuturekry Oy, Sibeliuksenkatu 1 A 8, 13100 Hämeenlinna. Tällöin hakemuksen tiedot talletetaan rekrytointijärjestelmään Seuturekryn toimesta.