Hakuaikaa jatkettu: Farmasialiitto hakee työsuhdeasiantuntijaa vakituiseen työsuhteeseen

12.07.2021 | Ajankohtaista

Suomen Farmasialiitto hakee vakituiseen työsuhteeseen

TYÖSUHDEASIANTUNTIJAA

hoitamaan liiton työsuhdeneuvontaa työmarkkinatiimin jäsenenä.  Työsuhdeasiantuntijan tehtävänä on mm.  avustaa liiton jäseniä työsuhdeasioissa, koordinoida, tukea ja kehittää luottamusmiestoimintaa sekä toteuttaa luottamusmieskoulutuksia. Työsuhdeasiantuntija osallistuu myös työmarkkina- ja palkkausasioiden hoitamiseen sekä avustaa työmarkkinaneuvotteluissa.

Tehtävän hoitaminen edellyttää asiakaspalvelukykyä, oma-aloitteisuutta, kehittävää työotetta ja tiimityötaitoja sekä hyviä viestintätaitoja. Toivomme lisäksi, että olet yhteistyökykyinen ja joustava.

Odotamme hakijalta vähintään alempaa korkeakoulututkintoa. Arvostamme kokemusta työmarkkinaedunvalvonnasta, järjestötoiminnasta ja työoikeudellista asiantuntemusta. Etuna pidetään farmaseutin tai proviisorin koulutusta ja tehtävään soveltuvaa alan työkokemusta. Eduksi luetaan myös kokemus luottamusmiestoiminnasta.

Työ tarjoaa mielenkiintoisen näköalapaikan farmasian maailmaan ja Farmasialiiton toimintaan.

Lisätietoja:

Työmarkkinajohtaja Minna Hälikkä, 14.7. saakka arkisin klo 9–11 ja 13–16, puhelin 050 3633 459.

Hakemukset ansioluetteloineen ja palkkatoivomuksineen toimitetaan 8.8.2021 mennessä osoitteeseen minna.halikka@farmasialiitto.fi.

Työsuhteeseen sovelletaan kuuden kuukauden koeaikaa.