Hakukuulutus Farmasialiiton Farmasian toimitusneuvostoon

31.01.2018 | Ajankohtaista

Haemme luottamushenkilöitä Farmasialiiton Farmasian toimitusneuvoston jäseniksi kaudelle 2018-2021. Toimitusneuvoston kokoonpanon vahvistaa liiton hallitus helmikuussa 2018. Hakuaika on 1.2.2018-14.2.2018.

Farmasian toimitusneuvoston tehtävä:

Farmasian toimitusneuvoston tehtävänä on toimia Farmasia-lehden sisällön suunnittelijana ja kehittäjänä. Toimitusneuvosto kokoontuu kaksi kertaa vuodessa ideoimaan lehden sisältöä. Farmasia-lehden päätoimittajana toimii Farmasialiiton puheenjohtaja.

Farmasian toimitusneuvoston kokoonpano ja toimikausi:

Toimitusneuvoston toimikausi on sama kuin hallituksen eli neljä vuotta. Hallitus nimittää toimitusneuvoston jäseniksi enintään kymmenen lehden kehittämisestä kiinnostunutta proviisoria ja farmaseuttia, jotka ovat liiton jäseniä. Toimikunnan jäsenten tulee edustaa farmasian eri sektoreita riittävän monipuolisesti.

Avoin haku Farmasian toimitusneuvoston jäseneksi:

Yleisenä vaatimuksena toimitusneuvostoon valituksi tulemiselle ovat Farmasialiiton jäsenyys, kiinnostus ja sitoutuminen toimitusneuvostoon.

Toimitusneuvostoon haetaan oheisella hakulomakkeella. Hakuaika 1.2.2018-14.2.2018.