HUS Apteekki hakee osastofarmaseuttia

02.01.2019 | AjankohtaistaTyöpaikkailmoitukset

HUS Apteekki tuottaa asiakkaidensa parhaaksi laadukkaita ja turvallisia lääkehuollon ja kliinisen farmasian palveluja ammattitaitoisesti ja kustannustehokkaasti tuloksellisessa yhteistyössä erikoissairaanhoidon kliinisten hoitoyksiköiden, perusterveydenhuollon ja muiden yhteistyökumppaneiden kanssa. HUS Apteekki on Suomen suurin sairaala-apteekki ja sen palveluksessa on n. 280 lääkealan ammattilaista. HUS Apteekin visio on olla sairaalafarmasian suunnannäyttäjä ja missio tuottaa parasta palvelua potilaan parhaaksi.

HUS Apteekki hakee osastofarmasiasta ja lääkitysturvallisuudesta kiinnostunutta osastofarmaseuttia (sisäinen sijainen) Espoon sairaalan osastoille ja Jorvin sairaalan teho-osastolle/leikkaussaliin.

Osastofarmaseutin tehtävänä on HUS Apteekin strategian mukaisesti lääkitysturvallisuuden ja rationaalisen lääkehoidon edistäminen moniammatillisesti. Työtehtävät ovat monipuolisia sisältäen mm. lääkeinformaatiota, osastojen lääkevarastojen hallintaa ja erilaisia lääkitysturvallisuuteen ja kliiniseen farmasiaan liittyviä tehtäviä. Espoon sairaalan vuodeosastot ovat koneellisen annosjakelupalvelun piirissä.

Toivomme hakijalta soveltuvuutta itsenäiseen moniammatilliseen yhteistyöhön ja kehitysmyönteisyyttä.

Työ on päivätyötä. Työaika sijoittuu arkisin pääsääntöisesti klo 7.00 -16.00 välille. Työsuhde alkaa 28.1.2019 tai sopimuksen mukaan.

Hakukelpoisuus
Laillistettu farmaseutti.
Arvostamme hyviä yhteistyö- ja vuorovaikutustaitoja, joustavuutta ja halukkuutta moniammatilliseen yhteistyöhön.
Edellytämme asiakas- ja potilastiloissa työskentelevältä tartuntatautilain mukaista rokotussuojaa ja terveydenhuollon toimintayksiköissä työskentelevältä terveydentilan selvitystä keuhkotuberkuloosista.

Yhteystiedot
Aluepäällikkö, proviisori Ritva Nissinen, p. 050 428 4596, ritva.nissinen@hus.fi

Tehtävään haetaan ensisijaisesti sähköisellä työnhakulomakkeella. Hakuaika päättyy 4.1.2019.
Lisätietoa www.hus.fi/tyopaikat.