Juha Rehula Farmasialiiton toiminnanjohtajaksi

13.10.2021 | Ajankohtaista

Sosionomi Juha Rehula aloittaa Farmasialiitto-konsernin toimitusjohtajan roolissa sekä Farmasialiiton toiminnanjohtajan ja Farmasialiiton Palvelut Oy:n toimitusjohtajan tehtävissä kuluvan syksyn aikana. Siirtymä toteutetaan joustavasti viimeistään 1.1.2022 alkaen. Rehulan määräaikainen tehtävä jatkuu 30.4.2023 saakka. Rehula siirtyy tehtäväänsä Pukkilan kunnanjohtajan virasta.

Rehulalla on vankka kokemus järjestötoiminnasta ja toiminnasta luottamushenkilöorganisaatioiden kanssa. Pitkä aiempi kokemus erilaisista tehtävistä ja rooleista antaa erinomaiset valmiudet liiton toiminnan ja talouden menestyksekkääseen hoitamiseen.

Rehula omaa poikkeuksellisen vankan osaamisen sosiaali- ja terveydenhuollon toimialasta. Entisenä lääkeasioista vastanneena ministerinä, hänellä on syvällinen ymmärrys farmasian ammattilaisten potentiaalista potilasturvallisuuden ja rationaalisen lääkehoidon turvaamisessa sekä hoitoon sitoutumisen edistämisessä.

Farmasialiitto toivottaa Juha Rehulan lämpimästi tervetulleeksi.

Lisätietoja:
Antti Kataja