Kela hakee etuuskäsittelijää

05.10.2017 | AjankohtaistaTyöpaikkailmoitukset

Haemme Keskisen vakuutuspiirin lääkekorvausryhmään Ylöjärvelle tai Seinäjoelle määräaikaista etuuskäsittelijää ajalle 1.11.2017- 31.8.2018

Kela vastaa Suomessa asuvien perusturvasta eri elämäntilanteissa. Kela on monien mahdollisuuksien työpaikka, jossa työskentelee noin 7000 ammattilaista. Palvelemme ympäri maata toimistoissa, puhelimitse ja verkossa. Kela on savuton työpaikka.

Tehtäviisi kuuluu lääkekorvauksiin liittyvä valmistelu- ja ratkaisutyö sekä mahdollisesti muita työtehtäviä.

Edellytämme sinulta farmaseutin tutkintoa tai tehtävään soveltuvaa terveysalan koulutusta.

Olet työskentelytavoiltasi positiivinen, reipas ja joustava muuttuvissa työtilanteissa. Ymmärrät hyvin isoja kokonaisuuksia, osaat soveltaa kirjallisia ohjeita käytännön tekemiseen ja opit mielelläsi uutta. Pidät itsenäisestä ja tavoitteellisesta työskentelystä ja päätöksenteosta, mutta osaat toimia myös tiimissä. Sinulla on hyvät tietotekniset taidot. Olet valmis ottamaan haasteita vastaan, mutta et vierasta rutiinityötäkään.

Meillä sinut perehdytetään tehtäviisi ja sinulla on osaavan työyhteisön tuki. Käytät ajanmukaisia työvälineitä avoimessa ja kehittyvässä työyhteisössä. Palkka on 2272 - 2432 e/kk

Lisätietoja antavat ryhmäpäällikkö Päivi Tammikivi, p. 020 635 9131 tai ratkaisukeskuksen päällikkö Sami Reunanen, p. 020 635 1145.

• viimeinen hakupäivä 18.10.2017
  • viitekoodi U1017-521

Täytä hakemus eRekry-palvelussamme. Onnistuneesta hakemuksesta saat vahvistusviestin sähköpostiisi.