MAP Medical Technologies Oy etsii laadunvarmistusproviisoria

27.03.2018 | AjankohtaistaTyöpaikkailmoitukset

MAP Medical Technologies Oy (perustettu 1991) on yksityinen suomalainen yritys. Yrityksemme kehittää ja valmistaa lääketieteen ammattilaisten käyttöön radiolääkkeitä, joilla voidaan parantaa ihmiselämän laatua ja pituutta. Tuotantoyksiköitä on kolme, joista yksi sijaitsee Tikkakoskella ja kaksi Helsingissä. Olemme kasvava yritys, jonka modernit tuotantotilat tarjoavat asianmukaiset puitteet radiolääkkeiden valmistukseen.

Tarjoamme mielenkiintoisen, monipuolisen sekä vastuullisen työn yrityksessä, joka toimii edelläkävijänä radioaktiivisten lääkevalmisteiden tuotannossa ja kehityksessä. Tehtävään valitulle henkilölle tarjoamme tarvittavan perehdytyksen ja koulutuksen.

Haemme laadunvarmistusproviisoria vakituiseen työsuhteeseen Helsingin toimipisteeseen.

Tehtäviin kuuluu muun muassa:

• Osallistua Helsingin toimipisteiden päivittäisten laadunvarmistustehtävien toteutukseen ja hallintaan.
  • Varmistaa Helsingin toimipisteiden dokumentoinnin GMP:n mukaisuus.
  • Osallistua prosessimuutosten hallintaan sekä poikkeamien käsittelyyn.
  • Osallistua GMP-auditointeihin ja niihin liittyviin toimenpiteisiin.
  • Vastata perehdyttämisestä, sekä GMP- ja ohjekoulutuksista.
  • QP:n (Qualified Person) tehtävien suorittaminen Helsingin toimipisteissä valmistettavien lääkevalmisteiden osalta (Euroopan parlamentin ja neuvoston direktiivin 2001/83/EY artiklassa 49 määriteltyjen pätevyysvaatimusten mukaisesti).

Hakijalta edellytämme

• tehtäviin soveltuvaa koulutusta (proviisori tai muu EU GMP:n mukaiseen QP pätevyyden mahdollistava korkeakoulututkinto)
  • oma-aloitteisuutta, organisointikykyä, suunnitelmallisuutta ja joustavuutta
  • hyvää suomen ja englannin kielen taitoa
  • vähintään yhden vuoden työkokemusta lääkeaineanalytiikkaan ja lääkkeiden laadun analysointiin tai laadunvarmistukseen liittyvissä tehtävissä lääketehtaassa tai lääketukkukaupassa.

Eduksi katsottava kokemus:

• QP:n tehtävissä toimiminen
  • steriilien lääkevalmisteiden tai lääkinnällisten laitteiden valmistus ja/tai analytiikka
  • vastuu laadunhallintajärjestelmien ylläpidosta
  • GMP-ympäristössä toimiminen
  • lääketurvaosaaminen
  • toimiminen opetus- tai perehdyttämistehtävissä

Pyydämme lähettämään hakemukset palkkatoiveineen 8.4.2018 mennessä sähköisesti osoitteeseen rekrytointi@mapmedical.fi tai kirjallisena MAP Medical Technologies, Saukonpaadenranta 2, 00180 Helsinki.

Tiedustelut:
Emil Holmström, puh. 040-7552967, emil.holmstrom@mapmedical.fi