Orion etsii Drug Safety Manageria

09.11.2018 | AjankohtaistaTyöpaikkailmoitukset

Etsimme jo jonkin verran kokemusta omaavaa lääketurvan asiantuntijaa vastaamaan tuoteriskien minimointitoimenpiteiden globaalin koordinoinnin tehtävistä. Osalla tuotteistamme on myyntilupiin ja riskien hallintasuunnitelmiin liittyviä ehtoja ja velvoitteita. Nämä ovat tyypillisesti terveydenhuollon ammattilaisille suunnattuja tuotteisiin liittyviä koulutusvelvoitteita, riskien hallintaan liittyviä lisämateriaaleja, potilaskortteja, tiedotteita ja erilaisia tutkimuksia tai selvityksiä. Tehtäväsi on koordinoida ja valvoa näiden toteuttamista yhdessä pääkonttorin eri yksiköiden, tytäryhtiöidemme ja lisenssikumppaneidemme välillä. Osallistut myös toiminnan kehittämiseen useiden rajapintojen välisissä prosesseissa.

Tehtäviisi kuuluu lisäksi myös lääketurvasopimuksiin liittyviä tehtäviä. Lääketurvavelvoitteisiin liittyvistä vastuista ja prosesseista sovitaan lääketurvasopimuksissa lisenssikumppaneiden ja jakelijoiden kanssa. Tehtäviisi kuuluu esim. sopimusten laatiminen, koordinointi ja päivittäminen yhdessä lääketurvasopimuksista vastaavan Drug Safety Managerin kanssa.

Osallistut myös käytännön asiantuntijatyöhön prosessien koordinoinnin ja toiminnan kehittämisen rinnalla. Saat vastuullesi oman tuoteportfolion ja osallistut mm. riskien hallintasuunnitelmien, määräaikaisten turvallisuuskatsauksien kirjoittamiseen, valmisteyhteenvetojen lääketieteellisen sisällön arviointiin ja myyntilupien ylläpitoon liittyvien erilaisten asiantuntijalausuntojen laatimiseen yhdessä osastomme lääkäreiden ja muiden asiantuntijoiden kanssa. Tehtävä on vakituinen ja sijaitsee Espoossa.

Yksikön kuvaus

Orionin lääketurvallisuusosaston tehtävänä on vastata Orionin markkinoimien, edustamien sekä tutkimusvaiheessa olevien ihmis- sekä eläinlääkkeiden turvallisuusseurannasta ja raportoinnista. Suomessa meitä on yhteensä 35 henkilöä.

Tarjoamme

Tarjoamme sinulle merkityksellisen tehtävän Orionin toiminnan keskiössä, sillä vastuullisuus ja välittäminen on kaiken toimintamme ehdoton lähtökohta, ja potilasturvallisuus nivoutuu kaikkeen tekemiseemme. Tehtäväsi on mielenkiintoinen ja monipuolinen, sillä pääset sekä koordinoimaan eri osa-alueita että syventymään asiantuntijatyöhön. Tulet osaksi motivoitunutta ja työhön sitoutunutta tiimiä, joka on kasvanut yhdessä ja panostaa jatkuvaan toiminnan kehittämiseen. Lisäksi ulkoisen toimintaympäristön jatkuvasti muuttuessa saat varmasti haasteita ja mahdollisuuksia kehittyä lääketurvan ammattilaisena.

Edellytykset

Odotamme, että sinulla on tehtävään soveltuva ylempi korkeakoulututkinto (esim. proviisori, FM, FaT, FT), ja vähintään kolmen vuoden kokemus lääketurvatoimintaan, rekisteröintiin, laadunvalvontaan tms. komplianssitoimintoihin liittyvistä tehtävistä lääkeyrityksessä tai viranomaisella. Hallitset Euroopan myyntilupaprosesseihin ja lääketurvatoimintaan liittyvän lainsäädännön ja viranomaisohjeistot (GVP). Tehtävässä edellytetään kykyä hallita useita samaan aikaan eteneviä hankkeita, kykyä itsenäiseen työskentelyyn sekä yhteistyötaitoja. Kommunikaatio tapahtuu pääasiassa englannin kielellä, mutta tehtävä edellyttää myös sujuvaa suomen kielen hallintaa joidenkin paikallisten toimintojen vuoksi.

Hae tehtävään 19.11. mennessä ja liity joukkoomme rakentamaan hyvinvointia! Jukka Pesonen, johtaja, lääketurvallisuus, puh. 050 966 4937 kertoo mielellään lisätietoja seuraavina aikoina: 7.11. klo 14:30-16, 12.11. Klo 13-14, 14.11. Klo 8-9, 16.11. Klo 12-13.