Orion etsii lääketurvakoordinaattoria

18.09.2018 | AjankohtaistaTyöpaikkailmoitukset

Meitä orionilaisia on 3300 yli 20 maassa ja työskentelemme hyvinkin erilaisissa tehtävissä. Joukostamme löytyy niin tutkijoita ja laborantteja kuin insinöörejä ja IT-asiantuntijoitakin sekä tuotantotyöntekijöitä ja monia muita. Tarjoamme työntekijöillemme monipuolisia sekä vastuullisia tehtäviä aidosti monialaisessa ympäristössä. Kannustamme oman osaamisen kehittämiseen ja tarjoamme mahdollisuuden vaikuttaa työtehtäviin ja oman urapolun luomiseen Orionilla. Me etsimme oman alansa huipputekijöitä, jotka jakavat aidon innostuksemme siihen, mitä teemme.

Etsimme oma-aloitteista ja aktiivista lääketurvakoordinaattoria vastaamaan haittavaikutusraporttien koordinointiin liittyvistä tehtävistä, joita ovat mm.

• haittavaikutusraporttien käsittely ja lähettäminen Orionin toimintaohjeiden, viranomaisvaatimusten ja yhteistyösopimusten mukaisesti
  • viranomaisvaatimusten seuranta ja implementointi soveltuvin osin Orionin prosesseihin
  • aktiivinen osallistuminen toiminnan ja toimintaohjeiden kehittämiseen
  • partneriyritysten sekä CRO:iden ja Orionin välisen tiedonvaihdon koordinointi ja yhteistyö

Tehtävä sijaitsee Espoossa ja on määräaikainen äitiyslomansijaisuus vuoden 2019 loppuun.

Lääketurvaosasto vastaa Orionin lääkevalmisteiden turvallisuusseurannasta ja raportoinnista.

Tarjoamme mukavan työympäristön sekä monipuolisen ja haasteellisen tehtävän, jossa voit soveltaa osaamistasi ja kehittyä lääketeollisuuden ammattilaiseksi.

Edellytämme sinulta

• tehtävään soveltuvaa korkeakoulututkintoa esim. farmasian, terveydenhuollon tai biolääketieteen alalta
  • kokemusta lääketurvallisuuteen liittyvistä työtehtävistä, lääketieteellisestä terminologiasta ja/tai MedDRA-koodeista
  • sujuvia IT-taitoja ja tietojärjestelmien tuntemusta
  • hyvää englannin kielen hallintaa
  • oma-aloitteisuutta, tarkuutta ja järjestelmällisyyttä
  • työskentelytaitoa välillä tiukkojenkin aikarajojen puitteissa
  • kykyä hallita useita samanaikaisesti rinnakkain eteneviä tehtäviä
  • kykyä toimia aktiivisena ryhmän jäsenenä kantaen vastuusi osana kokonaisuutta.

Jätä meille hakemuksesi 23.9 mennessä. Oletko kiinnostunut tietämään tehtävästä lisää? Ota yhteyttä Outi Perhola, Head of Regulatory Reporting and Case Processing, puh. 050 966 2339 11.9. klo 9 - 10 tai 20.9. klo 14 - 15.