Orion hakee Drug Safety Coordinatoria määräaikaiseen työsuhteeseen

30.11.2017 | AjankohtaistaTyöpaikkailmoitukset

Orion hakee Drug Safety Coordinatoria määräaikaiseen työsuhteeseen

Tehtävään kuuluu mm. vastata lääkkeiden haittavaikutusraporttien koordinoinnista Orionin toimintaohjeiden, viranomaisvaatimusten ja yhteistyösopimusten mukaisesti.

Orion on suomalainen lääkkeiden ja diagnostisten testien kehittäjä – hyvinvoinnin rakentaja, joka toimii maailmanlaajuisesti. Orion kehittää, valmistaa ja markkinoi ihmis- ja eläinlääkkeitä, lääkkeiden vaikuttavia aineita sekä diagnostisia testejä. Yhtiö panostaa jatkuvasti uusien lääkkeiden sekä hoitotapojen tutkimiseen ja kehittämiseen. Orionin lääketutkimuksen ydinterapia-alueita ovat keskushermostosairaudet, syöpäsairaudet sekä hengityselinsairaudet, joiden hoitoon Orion kehittää inhaloitavia Easyhaler®-keuhkolääkkeitä.

Meitä Orionilaisia on 3400 yli 20 maassa ja työskentelemme hyvinkin erilaisissa tehtävissä. Joukostamme löytyy niin tutkijoita ja laborantteja kuin insinöörejä ja IT-asiantuntijoitakin sekä tuotantotyöntekijöitä ja monia muita. Tarjoamme työntekijöillemme monipuolisia sekä vastuullisia tehtäviä aidosti monialaisessa ympäristössä. Kannustamme oman osaamisen kehittämiseen ja tarjoamme mahdollisuuden vaikuttaa työtehtäviin ja oman urapolun luomiseen Orionilla. Me etsimme oman alansa huipputekijöitä, jotka jakavat aidon innostuksemme siihen, mitä teemme.

Drug Safety Coordinator

Vastaat lääkkeiden haittavaikutusraporttien koordinoinnista Orionin toimintaohjeiden, viranomaisvaatimusten ja yhteistyösopimusten mukaisesti. Lisäksi tehtäviisi kuuluu muun muassa:

• viranomaisvaatimusten seuranta ja implementointi soveltuvin osin Orionin prosesseihin
  • aktiivinen osallistuminen toiminnan ja toimintaohjeiden kehittämiseen
  • partneriyritysten sekä CRO:iden ja Orionin välisen tiedonvaihdon koordinointi ja yhteistyö

Tehtävä on määräaikainen elokuun loppuun 2018.

Yksikön kuvaus:

Lääketurvaosasto vastaa globaalisti Orionin lääkevalmisteiden turvallisuusseurannasta ja raportoinnista.

Tarjoamme:

Tarjoamme sinulle mahdollisuuden kehittyä lääketeollisuuden ammattilaiseksi mutkattomassa ja välittömässä raporttienkäsittelytiimissä, jossa saat kattavan perehdytyksen tehtävään, ja kaikkien tuen tehtäväsi itsenäiselle tekemiselle. Lisäksi tässä roolissa pääsee tekemään runsaasti yhteistyötä kansainvälisten yhteistyökumppaneiden ja viranomaistahojen kanssa.

Edellytykset:

Edellytämme sinulta tehtävään soveltuvaa korkeakoulututkintoa biotieteiden, terveydenhuollon tai farmasian alalta. Voit olla myös loppuvaiheen opiskelija, ja suorittaa meillä opintoihisi kuuluvan harjoittelujakson. Pidämme etuna, jos sinulla on kokemusta lääketurvallisuuteen liittyvistä työtehtävistä ja lääketieteellisestä terminologiasta sekä MedDRA-koodeista.

Edellytämme sinulta lisäksi sujuvia IT-taitoja ja tuntemusta erilaisista tietojärjestelmistä. Lisäksi yhteydenpito ulkomaille vaatii erittäin hyvää englannin kielen hallintaa. Onnistut tehtävässäsi parhaiten, jos olet oma-aloitteinen, tarkka, ja järjestelmällinen. Raporttienkäsittelytiimissä työskennellään ajoittain tiukkojen aikarajojen puitteissa, ja tehtävä edellyttää kykyä hallita useita samanaikaisesti eteneviä tehtäviä. Arvostamme kykyä toimia aktiivisena ryhmän jäsenenä kantaen itsenäistä vastuuta osana kokonaisuutta.
Lisätietoja tehtävästä:

Oletko kiinnostunut kuulemaan lisää? Ota yhteyttä Outi Perholaan (Head of Regulatory Reporting and Case Processing), puh. 050 966 2339, 4.12 klo 14-15 ja 8.12 klo 9-10.

Käsittelemme hakemuksia hakuajan aikana, ja etenemme keskusteluissa sopivan henkilön löydyttyä. Kerro meille siis itsestäsi hakemuksen muodossa mahdollisimman pian.

Hakemuslomake