Osastofarmaseutti Jyväskylään

09.03.2018 | AjankohtaistaTyöpaikkailmoitukset

Jyväskylän kaupunki hakee Jyväskylän yhteistoiminta-alueen terveyskeskuksen terveyskeskussairaaloihin

OSASTOFARMASEUTTIA

toistaiseksi voimassa olevaan työsuhteeseen 1.5.2018 alkaen.

Osastofarmaseutti toimii terveyskeskussairaaloiden Kyllön ja Palokan osastoilla sekä päiväsairaalassa ja kotisairaalassa lääkehuollon asiantuntijana. Osastofarmaseutin työtehtäviin kuuluu mm. lääkehuoltoon liittyvät muun henkilökunnan konsultoinnit, henkilökunnan koulutus, lääkehoidon kehittäminen osastoilla ja potilaiden lääkehoidon arvioinnit lääkehoidon kannalta haasteellisissa potilastapauksissa.

Kelpoisuusehtona tehtävään on laillistettu farmaseutti. Lääkehoidon arviointikoulutus katsotaan eduksi. Haemme henkilöä, jolla on kokemusta farmaseutin työstä. Eduksi katsotaan kokemus sairaalafarmasiasta. Edellytämme yhteistyökykyä ja kykyä työskennellä moniammatillisessa tiimissä.

Palvelussuhteen ehdot määräytyvät Kunnallisen yleisen virka- ja työehtosopimuksen mukaisesti (KVTES) ja työn vaativuuden arvioinnin mukaan.

Tehtävä alkaa 1.5.2018 tai sopimuksen mukaan. Tehtävässä on koeaika. Tehtävään valitun on ennen tehtävän vastaanottamista esitettävä hyväksyttävä todistus terveydentilastaan. Tehtävässä vaaditaan 1.3.2018 alkaen tartuntatautilain 48 §:n edellyttämää rokotussuojaa, josta tulee toimittaa työhönsopivuuslausunto.

Jyväskylän kaupunki on savuton työpaikka.

Hae tehtävää 16.3. klo 14.00 mennessä

Lisätietoja:
palvelupäällikkö Eva Pihlamaa-Tuononen, puh. 014 266 2401 ja palvelujohtaja Kati Seppänen, puh. 014 266 2400 tai sähköpostitse: etunimi.sukunimi@jkl.fi

Organisaation kuvaus
140 000 asukkaan vireä ja nuorekas Jyväskylä on muuttajien suosikki. Viihtyisä asuinympäristö, luonto, tiivis kaupunkikeskusta, erinomaiset opiskelumahdollisuudet ja monimuotoinen kulttuuri- ja vapaa-ajantarjonta luovat hyvän elämän puitteet. Vietä elämäsi parasta aikaa Jyväskylässä, keskellä Suomea!
- - - - -