Research Associate/Researcher

02.01.2019 | AjankohtaistaTyöpaikkailmoitukset

Tehtävän kuvaus
Etsimme energistä ja oma-aloitteista farmaseuttia/farmanomia vakituiseen työsuhteeseen Orionin Formulation and Manufacturing Development -ryhmän formulaatiolaboratorioon Espooseen. Research Associate/Researcher -tehtävässä vastaat kehitysvaiheessa olevien lääkevalmisteiden koe-erien valmistuksesta ja farmaseuttis-teknisten analyysien tekemisestä sekä edellä mainittujen töiden dokumentoinnista. Vastuullasi voi olla jonkin tehtäväkokonaisuuden itsenäinen edistäminen, joka sisältää kyseiseen alueeseen liittyvien tehtävien suunnittelua, käytännön työn tekemistä sekä tehdyn työn dokumentointia etukäteen sovituissa aikataulussa.

Yksikön kuvaus
Formulation and Manufacturing Development on osa Global Pharmaceutical Research (GPR) -organisaatiota Orionin tutkimuksessa ja kehityksessä. Ryhmä vastaa yhdessä GPR-organisaation muiden ryhmien kanssa alkuperä- ja inhalaatiotuotteiden farmaseuttisesta kehityksestä. Formulation and Manufacturing -ryhmän vastuulla on erityisesti lääkevalmisteiden valmistusmenetelmien kehitys.

Tarjoamme
Tarjoamme sinulle haastavan ja käytännönläheisen työtehtävän sekä mahdollisuuden kehittyä formulaatio- ja valmistusprosessien moniosaajaksi. Tehtävässä pääset myös avainpaikalle näkemään koko farmaseuttisen lääkekehityskaaren.

Edellytykset
Edellytämme sinulta farmaseutin tai muuta vastaavaa koulutusta.

Lisäksi toivomme sinulta
• kokemusta lääkevalmisteiden formuloinnista ja laboratoriomittakaavan valmistuslaitteiden käytöstä
• valmiutta sekä käytännön töiden (erävalmistus) tekemiseen että sujuvaan dokumentointiin myös englannin kielellä
• valmiutta annettujen tehtävien tai tehtäväkokonaisuuksien itsenäiseen eteenpäinviemiseen
• omatoimisuutta ja yhteistyökykyä.

Kiinnostuitko tehtävästä? Hae tehtävää 8.1. mennessä!
Lisätietoja tehtävästä antaa Teea Lehtovaara, Head of Formulation and Manufacturing Development, puh. 050 966 7257 (ke 2.1. ja pe 4.1. klo 13-15).
Hakulomake

Tehtävään valitulta henkilöltä edellytetään hyväksyttyä terveystarkastusta, joka sisältää myös huumausainetestauksen. Valitusta henkilöstä tullaan myös teettämään turvallisuusselvitys ennen työsuhteen alkua.