Suomen Farmasialiitto hakee kahta osa-aikaista opiskelijayhdyshenkilöä

02.01.2018 | AjankohtaistaTyöpaikkailmoitukset

Suomen Farmasialiitto hakee kahta osa-aikaista

OPISKELIJAYHDYSHENKILÖÄ

hoitamaan liiton opiskelijatoimintaa Kuopion tai Helsingin kampuksilla yhdessä Farmasialiiton toimistolla työskentelevän opiskelijatoiminnan asiantuntijan kanssa. Opiskelijayhdyshenkilön tehtäviin kuuluu opiskelijatilaisuuksien suunnittelu ja toteuttaminen Kuopiossa tai Helsingissä. Hän osallistuu opiskelijatoiminnan kehittämiseen sekä muihin erikseen sovittaviin opiskelijatoiminnan tehtäviin.

Opiskelijayhdyshenkilön viikkotyöaika on keskimäärin 6 tuntia lukukausien aikana elokuusta toukokuuhun. Tehtävä alkaa tammikuussa 2018 erikseen sovittavaksi ajaksi. Palkkaa maksetaan sopimuksen mukaan.

Tehtävän hoitaminen vaatii organisointikykyä, oma-aloitteisuutta ja itsenäistä otetta. Toivomme, että olet yhteistyökykyinen ja joustava. Tehtävän menestyksellisen hoitamisen vaatimuksena on opiskelu Itä-Suomen yliopiston terveystieteiden tiedekunnan farmasian laitoksella tai Helsingin yliopiston farmasian tiedekunnassa. Aiemmat luottamustehtävät Farmasialiitossa tai sen jäsenyhdistyksessä katsotaan eduksi.

Työ tarjoaa mielenkiintoisen näköalapaikan farmasian maailmaan ja Farmasialiiton toimintaan.

Lisätietoja:
Opiskelija-asiamies Heidi Jäntti, 044 777 9052, heidi.jantti@farmasialiitto.fi.

Hakemukset ansioluetteloineen toimitetaan 14.1.2018 mennessä osoitteeseen riitta.uusi-esko@farmasialiitto.fi.