Suomen Farmasialiitto hakee kampusyhdyshenkilöitä hoitamaan liiton opiskelijatoimintaa

17.12.2020 | Ajankohtaista

Haemme osa-aikaisia

KAMPUSYHDYSHENKILÖITÄ

eri vuosikursseilta hoitamaan liiton opiskelijatoimintaa Kuopion, Helsingin ja Turun kampuksilla yhdessä Farmasialiiton toimistolla työskentelevän opiskelijatoiminnan asiantuntijan kanssa. Kampusyhdyshenkilön tehtäviin kuuluu opiskelijatilaisuuksien suunnittelu ja toteuttaminen sekä viestintä omalla opiskelupaikkakunnalla yhdessä muiden kampusyhdyshenkilöiden kanssa. Hän osallistuu opiskelijatoiminnan kehittämiseen sekä muihin erikseen sovittaviin opiskelijatoiminnan tehtäviin.

Tehtävään haetaan opiskelijoita seuraavilta vuosikursseilta:

Helsinki: 1., 3. ja 5. vuosikurssi
Kuopio: 1., 3., 4. ja 5. vuosikurssi
Turku: 1., 2., 3., 4. ja 5. vuosikurssi

Opiskelijayhdyshenkilön viikkotyöaika on keskimäärin 6 tuntia lukukausien aikana elokuusta toukokuuhun. Tehtävä alkaa mahdollisimman pian. Palkkaa maksetaan sopimuksen mukaan.

Tehtävän hoitaminen vaatii organisointikykyä, oma-aloitteisuutta ja itsenäistä otetta. Toivomme, että olet yhteistyökykyinen ja joustava. Tehtävän menestyksellisen hoitamisen vaatimuksena on farmasian opiskelu Helsingin yliopistossa, Itä-Suomen yliopistossa tai Åbo Akademissa. Aiemmat luottamustehtävät Farmasialiitossa tai Farmasialiiton opiskelijat ry:ssä katsotaan eduksi.

Työ tarjoaa mielenkiintoisen näköalapaikan farmasian maailmaan ja Farmasialiiton toimintaan.

Lisätietoja antaa opiskelijatoiminnan asiantuntija Suvi Luukko, puh 044 777 9052 tai suvi.luukko@farmasialiitto.fi.

Hakemukset ansioluetteloineen toimitetaan 7.1.2021 mennessä osoitteeseen riitta.uusi-esko@farmasialiitto.fi.