Suomen Farmasialiitto hakee toiminnanjohtajan/toimitusjohtajan osa- ja määräaikaista sijaista

30.08.2021 | Ajankohtaista

Haemme

toiminnanjohtajan/toimitusjohtajan tehtävään (50–60 %) sijaista opintovapaan ajaksi

Vastaat Farmasialiiton toimiston johtamisesta ja kehittämisestä. Toimit myös Farmasialiiton Palvelut oy:n toimitusjohtajana. Työskentelet tiiviisti yhdessä Farmasialiiton asiantuntijoiden ja luottamusjohdon kanssa, vastaat taloushallinnon ja henkilöstöhallinnon tehtävistä, sijoituksiin liittyvistä toimenpiteistä sekä osallistut tiiviisti hallitustyöskentelyyn ja sidosryhmäyhteistyöhön.

Odotamme sinulta

• vankkaa talous- ja henkilöstöjohtamisen taitoa
  • kykyä strategiseen ajatteluun toiminnan kehittämisen näkökulmasta
  • taitoa ja valmiutta kehittää liiton toimintaa digitaalisessa toimintaympäristössä
  • viestintäosaamista
  • valmiutta ajoittaiseen ilta- ja viikonlopputyöhön sekä matkustamiseen

Arvostamme kehittävää ja modernia työskentelyotetta sekä osallistavaa henkilöstöjohtamista. Kyky toimiston työn johtamiseen on tärkeää laajalla ja monipuolisella tehtäväkentällä. Lääkealan ja apteekkikentän substanssiosaaminen katsotaan eduksi.

Tarjoamme sinulle mielenkiintoisen ja monipuolisen tehtävän sekä mahdollisuuden toimia tärkeän yhteiskunnallisen toimialan parissa. Pääset työskentelemään yhteistyössä asiantuntevan, innostuneen ja sitoutuneen työyhteisön kanssa.

Toiminnanjohtajan/toimitusjohtajan tehtävä on osa-aikainen ja määräaikainen. Työ alkaa syksyllä 2021 ja jatkuu sopimuksen mukaan arviolta 30.4.2023 saakka.

Voit hakea tehtävää lähettämällä hakemuksesi ja CV:si 9.9.2021 mennessä osoitteeseen: riitta.uusi-esko@farmasialitto.fi

Lisätietoja tehtävästä:

Riitta Uusi-Esko, toimitusjohtaja, toiminnanjohtaja, myös farmaseuttisen johtajan tehtävät, Suomen Farmasialiitto, puh. 0400 688 679 tai riitta.uusi-esko@farmasialiitto.fi

Antti Kataja, Farmasialiiton hallituksen puheenjohtaja puh. 040 648 4521 tai antti.kataja@farmasialiitto.fi