Terveystalo Kuopioon ja Joensuuhun lääkekeskuksen hoitaja

13.03.2018 | AjankohtaistaTyöpaikkailmoitukset

Haen Terveystalo Kuopioon ja Joensuuhun

LÄÄKEKESKUKSEN HOITAJAA

vakituiseen, osa-aikaiseen työsuhteeseen (8 h / lääkekeskus/viikko). Voit hakea toiseen tai molempiin yksiköihin.

Tehtäviisi kuuluvat yksikön lääkehuollon hoitaminen mm. lääkelogistiikka, varastonhallinta, lääkevalikoiman ylläpito, lääkeinformaatio ja laatutyö.

Sinulla on laillistetun farmaseutin tai proviisorin koulutus. Tehtävän menestyksellisessä hoitamisessa on hyötyä aikaisemmasta kokemuksesta sairaalafarmasian työtehtävistä sekä tehtävän hoitaminen edellyttää täsmällistä, tarkkaa ja vastuullista työotetta, hyviä yhteistyö- ja vuorovaikutustaitoja ja kykyä itsenäiseen työskentelyyn.

Farmaseuttisen osaamisen lisäksi arvostamme sitoutuneisuutta, joustavuutta sekä organisointi- ja kehittämiskykyä. Nautit vastuusta ja haasteista, sinulla on itsenäinen ote sekä valmiudet organisoida ja kehittää toimintaa yhdessä muun henkilöstön kanssa ja käytät sujuvasti sähköisiä työvälineitä.

Tarjoan sinulle Suomen suurimmasta yksityisestä lääkärikeskus-sairaalasta vaihtelevan ja haasteellisen työn huippuammattilaisten joukossa, mahdollisuuden kehittää yksikön toimintaa, ison konsernin edut sekä mukavan ja innostavan työyhteisön.

Annan mielelläni lisätietoja tehtävästä. Täytä sähköinen hakemus 25.3.2018 mennessä. Liitä siihen myös ansioluettelosi. Sähköpostilla lähetettyjä hakemuksia emme käsittele.

Tervetuloa työkaveriksemme!

Aila Raunismaa
yksikönjohtaja
p. 044 722 2030, yhteydenotot klo 16 jälkeen

Terveystalo on yksi Suomen johtavista yksityisistä terveyspalveluiden tarjoajista. Yhtiö tarjoaa yleislääketieteen, työterveyden ja erikoissairaanhoidon palveluja, diagnostiikkapalveluja, päiväkirurgiaa, suunterveyden palveluja ja muita täydentäviä terveyspalveluja yritys- ja yksityisasiakkaille sekä julkisen sektorin asiakkaille. Valtakunnalliseen verkostoon kuuluu noin 180 toimipaikkaa ja lisäksi Terveystalo tarjoaa digitaalisia terveydenhuollon palveluita. Vuonna 2016 Terveystalossa asioi noin miljoona yksittäistä asiakasta ja lääkärikäyntejä oli noin 2,7 miljoonaa, mikä vastasi 12 prosenttia kaikista Suomen lääkärikäynneistä. Terveystalossa työskentelee lähes 9 000 terveydenhuollon ammattilaista, joista noin puolet on työsuhteisia ja puolet yksityisiä ammatinharjoittajia. Terveystalo on Suomalaisen työn liiton jäsen. www.terveystalo.com

TERVEYSTALO on savuton työpaikka.