Uusi jäsenportaali Mortteli avautuu 16.11.

14.11.2018 | Ajankohtaista

Mortteli on Farmasialiiton uusi jäsenportaali, jonka kautta voit hallinnoida omia tietojasi. Morttelissa hoituvat muun muassa osoite- ja yhteystietojen päivitys, työpaikkatietojen päivitys, ilmoittautuminen koulutuksiin sekä jäsenmaksujen tilanteen tarkistaminen. Morttelista voit myös kätevästi tarkistaa jäsennumerosi, Fimnet-tunnuksesi sekä liittoon ja työttömyyskassaan liittymisajankohtasi.

Jotta voimme viestiä juuri sinua koskevista asioista ja jotta edunvalvontamme tavoittaa sinut oikealla hetkellä, on tärkeää, että tietosi ovat ajan tasalla.

Toimi näin:
* Mene osoitteeseen: https://mortteli.crmieportal.com (aukeaa 16.11.)
* Hae salasana klikkaamalla Unohtuiko salasana? -linkkiä
* Syötä sähköpostiosoitteesi. Saat sähköpostiisi linkin, jonka kautta pääset tilaamaan salasanan (tarkista myös roskapostikansio)
Nyt sinulla on uudet tunnukset!

Huom. mikäli sähköpostiosoitteesi on muuttunut tai sitä ei meillä rekisterissämme ole, et pysty kirjautumaan portaaliin. Tässä tapauksessa ilmoita sähköpostiosoitteesi jasenpalvelu@farmasialiitto.fi, niin korjaamme osoitteen rekisteriimme ja voit tämän jälkeen kirjautua Mortteliin.

Käy tutustumassa Mortteliin ja päivitä tietosi. Kaikkien tietonsa päivittäneiden kesken arvomme Marimekon pussukoita!