Vastaa palkkakyselyyn

02.10.2019 | Ajankohtaista

Vastaathan syksyn 2019 palkkakyselyyn! Voit vaikuttaa palkkatietojen saatavuuteen ja voittaa älykellon!

Toteutamme kyselyn perinteiseen tapaan sektoreittain, ja se on avoinna vastattavaksi lokakuun loppuun asti.

Toivomme, että mahdollisimman moni vastaa kyselyyn, jotta saamme arvokasta tietoa palkkauksesta jäsentemme hyväksi. Palkkakyselyn tulokset ovat tärkeitä, jotta meillä on käytettävissä mahdollisimman ajan tasalla olevaa tietoa alan palkkaustasoista.

Tarvitsemme tietoa ensisijaisesti auttaaksemme jäsenistöämme palkkaukseen liittyvissä asioissa, kuten esimerkiksi työnhakutilanteessa palkkatoiveen harkinnassa tai palkantarkistuspyynnön tueksi työsuhteen aikana. Käytämme tietoja myös alan palkkasuosituksien laadintaan ja jäsenistömme edunvalvonnassa.

Palkkakyselyyn vastaamiseksi tarvitset vuoden 2019 syyskuun palkkalaskelman, joten huolehdithan jo etukäteen, että se on käytössäsi kyselyn ajankohtana.

Apteekkisektorin palkkakysely
Kuntasektorin palkkakysely
Teollisuus- ja tukkukauppasektori
Valtio-, yliopisto- ja Kela -sektori
Opiskelijoiden harjoitteluajan palkkakysely

Kaikkien kyselyyn osallistuneiden ja yhteystietonsa jättäneiden kesken arvomme viisi Xiaomi Amazfit Bip -älykelloa. Älykello on yhteensopiva sekä IOS- että Android-laitteiden kanssa.

Toivomme mahdollisimman kattavaa jäsenistömme osallistumista kyselyyn, jotta voimme auttaa työsuhdeasioissa mahdollisimman hyvin!

Lisätietoja:
tes.neuvonta@farmasialiitto.fi