Töitä opintojen oheen

Farmasialiitto tarjoaa töitä opintojen oheen

Etsitkö töitä opintojen oheen? Haemme osa-aikaisia KAMPUSYHDYSHENKILÖITÄ eri vuosikursseilta hoitamaan liiton opiskelijatoimintaa Kuopion, Helsingin ja Turun kampuksilla yhdessä Farmasialiiton toimistolla työskentelevän opiskelijatoiminnan asiantuntijan kanssa. Kampusyhdyshenkilön tehtäviin kuuluu opiskelijatilaisuuksien suunnittelu ja toteuttaminen sekä viestintä omalla opiskelupaikkakunnalla yhdessä muiden kampusyhdyshenkilöiden kanssa. Hän osallistuu opiskelijatoiminnan kehittämiseen sekä muihin erikseen sovittaviin opiskelijatoiminnan tehtäviin.

Tällä hetkellä haemme opiskelijoita seuraavilta vuosikursseilta:
Helsinki: 1., 3. ja 4. vuosikurssi
Turku: 1., 2., 3. ja 4. vuosikurssi

Kampusyhdyshenkilön viikkotyöaika on keskimäärin 6 tuntia lukukausien aikana elokuusta kesäkuuhun. Tehtävä alkaa mahdollisimman pian. Palkkaa maksetaan sopimuksen mukaan.

Tehtävän hoitaminen vaatii organisointikykyä, oma-aloitteisuutta ja itsenäistä otetta. Toivomme, että olet yhteistyökykyinen ja joustava. Tehtävän menestyksellisen hoitamisen vaatimuksena on farmasian opiskelu Helsingin yliopistossa, Itä-Suomen yliopistossa tai Åbo Akademissa. Aiemmat luottamustehtävät Farmasialiitossa tai Farmasialiiton opiskelijat ry:ssä katsotaan eduksi.

Työ tarjoaa mielenkiintoisen näköalapaikan farmasian maailmaan ja Farmasialiiton toimintaan.

Jos kiinnostuit, kysy lisää opiskelijatoiminnan asiantuntijalta, Suvi Luukko, puh 044 777 9052 tai suvi.luukko@farmasialiitto.fi.

Hakemukset ansioluetteloineen toimitetaan osoitteeseen antti.kataja@farmasialiitto.fi.