Jäsenedut ja -palvelut

Farmasialiiton jäsenenä saat monipuolisia etuja kattavasta edunvalvonnasta laadukkaisiin vapaa-ajan palveluihin. Jäsenedut koskevat kaikkia liiton jäseniä – myös opiskelijoita. Jäsenyyttä voi jatkaa eläkkeelle siirtymisenkin jälkeen.

Työsuhdeneuvonta

Jäsenenä saat asiantuntevaa lainopillista neuvontaa työ- ja virkaehtosopimuksia koskevissa asioissa sekä työlainsäädännön tulkinnassa. Lisäksi jäsenet voivat pyytää apua oman työsopimuksensa solmimiseen.

Työttömyysturva

Farmasialiitto on jäsentensä tukena myös mahdollisen työttömyyden yllättäessä. Suosittelemme liittymään työttömyyskassaan mahdollisimman varhaisessa vaiheessa. Liiton jäsenet eivät kuulu automaattisesti työttömyyskassaan, vaan kassaan tulee aina liittyä erikseen.

Mentorointi

Mentorointi antaa mahdollisuuden pysähtyä analysoimaan omaa uraa ja osaamista sekä tulevaisuuden suunnitelmia. Mentorointi edistää vastuun ottamista omasta oppimisesta niin, että siitä tulee luonnollinen osa elämää.

Urapalvelut

Urapalveluiden käyttö on helppoa sekä ajasta ja paikasta riippumatonta. Voit työskennellä itsenäisesti, osallistua koulutuksiin ja tapahtumiin tai keskustella asiantuntijoittemme ja uravalmentajan kanssa henkilökohtaisesti.

Vapaa-ajan edut

Liiton jäsenenä saa käyttöösi monia vapaa-aikaan ja matkailuun liittyviä etuja ja alennuksia, esim. Vierumäen lomaosakkeen, A-palvelut ry:n lomahuoneistot, Cityshopparin,  risteilyalennuksia sekä Member+  -palvelun.

Vakuutusedut

Farmasialiitto on ottanut jäsentensä turvaksi Ammattihenkilön oikeusturva- ja vastuuvakuutuksen ammatissa aiheutuvien vahinkojen ja työsuhteen riita-asioiden varalta. Tarjoamme jäsenillemme myös matkavakuutuksen.

Pankkiedut

Danske Bank tarjoaa Farmasialiiton jäsenille arvokkaita etuja asuntolainaan, sijoituspalveluihin ja vastavalmistuneiden pankkipalveluihin.

Lehdet

Jäsenenä saat ilmaiseksi kuusi kertaa vuodessa ilmestyvän Farmasia-lehden kotiisi kannettuna. Farmasialiitto julkaisee myös tieteellistä julkaisua Dosista.

Tapahtumat

Liiton jäsenenä voit osallistua lukuisiin järjestämiimme tapahtumiin, webinaareihin sekä virkistäytymistilaisuuksiin.

Katso tapahtumat

Koulutusten materiaalit

Jäsenenä pääset katsomaan liiton järjestämien koulutusten materiaaleja ja tallenteita.

Katso tallenteita

LHA-koulutus

Liiton jäsenenä voit ostaa edullisemmin Farmasialiiton ja Kuopion sekä Oulun yliopistollisten sairaaloiden yhteistyössä tuottaman LHA-koulutuskokonaisuuden.

Apurahat

Jäsenenä voit hakea Farmasialiiton myöntämiä apurahoja esimerkiksi koulutukseen sekä tutkimus- ja julkaisutoimintaan.

Edut yrittäjälle

Oletko farmasian alan yrittäjä tai kiinnostaako yrittäjäksi lähteminen? Tutustu Farmasialiiton Yrittäjyysverkostoon ja yrittäjille suunnattuihin jäsenetuihin.

Lisäeläkejärjestely apteekkien farmaseuttiselle henkilöstölle

Suomen Apteekkariliitto ja Suomen Farmasialiitto ovat sopineet maksuperusteisesta lisäeläkevakuutuksesta. Lisäeläkevakuutus koskee farmaseuttista henkilöstöä kaikissa niissä apteekeissa, jotka kuuluvat Suomen Apteekkariliittoon. Lisäeläkevakuutuksen ehtona on, että henkilö on suorittanut joko farmaseutin tai proviisorin tutkinnon.

Katso mitkä jäsenedut sisältyvät millekin jäsenlajille.

Katso lista