Kaksoisjäsenyyshakemus

Farmasialiitossa on mahdollista olla kaksoisjäsenenä, mikäli ensisijainen liitto on toinen akavalainen ammattiliitto.

Työsuhdetta koskevissa ongelmatilanteissa kaksoisjäsenen tulee kääntyä ensisijaisen liittonsa puoleen. Muuten kaksois- ja sivujäsenillä on käytettävissä samat palvelut kuin muillakin jäsenillä (pois lukien oikeusturva- ja matkavakuutus).

Henkilötiedot

Ensisijainen ammattiliitto

Liitä mukaan todistus jäsenyydestä ensisijaiseen liittoon.

Kaksoisjäsenyyden alkamispäiväksi tulee aikaisintaan ilmoituksen saapumispäivä. Takautuvasti ei pysty muuttamaan jäsenyyttään.

Kaksoisjäsen ei voi kuulua työttömyyskassaan Farmasialiiton kautta, vaan työttömyyskassan jäsenyys tulee olla ensisijaisen liiton kautta tai suoraan. Mikäli olet Farmasialiiton täysijäsen ja sinulla on työttömyyskassan jäsenyys Farmasialiiton kautta, muuttaessasi jäsenyytesi kaksoisjäsenyydeksi, työttömyyskassan jäsenyys Farmasialiiton kautta päätetään.

Lähettämällä lomakkeen hyväksyn tietojeni luovuttamisen Suomen Farmasialiiton yhteistyökumppaneille jäsenyyteen kuuluvien etujen ja palveluiden, kuten esimerkiksi vakuutusten ja Farmasia-lehden toimittamiseksi. Emme luovuta jäsenten henkilötietoja suoramarkkinointitarkoituksiin ilman jäsenten lupaa.

Farmasialiiton tietosuojaseloste