Tutkinnon suorittaneen lomake

Henkilötiedot

Koulutustiedot

Työpaikkatiedot

Jos haluat liittyä työttömyyskassa Erkoon, tarkista sivutoimisen yrittäjyyden ehdot Erkosta: erityiskoulutettujen.tk@erko.fi

Johtavassa asemassa olevaksi katsotaan yhtiön toimitusjohtaja ja hallituksen puheenjohtaja ja varsinaiset jäsenet. Perheenjäseniä ovat yrittäjän kanssa samassa taloudessa asuvat puoliso tai avopuoliso, lapset ja omat vanhemmat.

Päätoimisen yritystoiminnan aloittanut palkansaajakassan jäsen voi halutessaan pysyä palkansaajakassan jäsenenä nk. yrittäjän jälkisuoja-ajan (18 kuukautta).

Päätoiminen yrittäjä ei voi liittyä työttömyyskassa Erkoon

Mikäli et löydä työpaikkaasi listalta, valitse Muu, mikä?

Erkon sääntöjen mukaan kassan jäseneksi voi liittyä palkkatyöntekijä, joka ei ole täyttänyt 68:aa vuotta ja joka on korkea- tai vastaavan muun erityiskoulutuksen saanut tai opiskelee tällaisen koulutuksen saadakseen. Kassan jäsenyys alkaa siitä päivästä, kun hakemus saapuu Farmasialiiton toimistolle tai liiton asiamiehelle.
    Työttömyyskassan jäsenenä hankkimasi työskentely- ja vakuutuskaudet säilyvät, jos siirryt kassasta toiseen kuukauden kuluessa. Siirto voi tapahtua vain palkkatyösuhteen aikana (esim. perhevapaan tai opintovapaan aikana siirota ei voi tehdä). Jos kuukauden siirtymäaika ylittyy, tulee sinun täyttää työskentely- ja vakuutuskaudet uudelleen uudessa kassassa.Jos vaihdat työttömyyskassaa, lähetä ensin jäsenhakemus uuteen työttömyyskassaan. Kun olet saanut varmistuksen jäsenyyden hyväksymisestä, toimita eroilmoitus edelliseen kassaan. Näin varmistat jäsenyyden jatkumisen katkotta. Työssäoloaika, jolloin jäsenyys ei ole voimassa, ei ole vakuutuksenalaista eikä täten kerrytä työssäoloehtoa.
    Muista ilmoittaa työttömyyskassa Erkon jäsenpalveluun yksilojasen@erko.fi, että olet siirtänyt kassajäsenyyden Farmasialiiton jäsenyyden yhteyteen.

Hakemuksen lisätiedot

Lähettämällä lomakkeen hyväksyn tietojeni luovuttamisen Suomen Farmasialiiton yhteistyökumppaneille jäsenyyteen kuuluvien etujen ja palveluiden, kuten esimerkiksi vakuutusten ja Farmasia-lehden toimittamiseksi. Emme luovuta jäsenten henkilötietoja suoramarkkinointitarkoituksiin ilman jäsenten lupaa.

Farmasialiiton tietosuojaseloste