Palvelut jäsenelle

Jäsenpalveluiden ydin on taloudellisessa ja ammatillisessa edunvalvonnassa. Farmasialiitto on Suomen ainoa farmasian alan ammattiyhdistys. Kauttamme verkostoidut juuri oikeaan kollegiaaliseen joukkoon. Tuemme ja autamme jäseniämme uran jokaisessa vaiheessa. Tarjoamamme asintuntijayhteisön tuki on turvallinen kasvualusta asiantuntijuudelle ja vahvalle urakehitykselle. Farmasialiiton jäsenenä pääset käsiksi alan kattavimpiin ja monipuolisimpiin urapalvelveluihin.

Farmasialiitto neuvottelee apteekkien farmaseuttisen henkilöstön palkoista ja muista työsuhteen ehdoista suoraan Apteekkien Työnantajaliiton kanssa. Farmasialiitto on akavalaisten neuvottelujärjestöjen (JUKO julkisen sektorin ja YTN lääketeollisuuden) jäsenenä mukana muiden farmasian alan sektorien palkka- ja työehtojen neuvotteluissa.

Farmasialiitto vaikuttaa aktiivisesti lääkepolitiikkaan ja farmasian alan koulutuslinjauksiin sidosryhmäyhteistyönsä kautta. Liitto antaa lausuntoja ja kannanottoja farmasian alan ammattilaisia ja lääkepolitiikkaa koskevissa asioissa ja osallistuu asiantuntijana alaa kehittäviin työryhmiin.

Liittymislomakkeet

Asioi verkossa