LHA-koulutus

Suomen Farmasialiitto tarjoaa Lääkehoidon arvioinnin (LHA) verkkokoulutusta, joka on rakennettu yhteistyössä Kuopion ja Oulun yliopistollisten sairaaloiden kanssa. Koulutus on avattu Farmasialiiton verkkokauppaan: www.farmastore.fi.

Huomioithan, että verkkokauppaa täydennetään jatkuvasti, joten vielä alussa ei kaikki luennot ole nähtävillä. Päivitämme sivustoa lähipäivien ja -viikkojen aikana, joten kannattaa vierailla verkkokaupassa aktiivisesti.

Aikaa LHA-kokonaisuuden suorittamiselle on 3 vuotta. Yksittäisen kurssin suorittamiseen aikaa on 30 päivää ostohetkestä alkaen eli voit suorittaa kursseja täysin omaan tahtiisi. Kursseille ei ole rajattu osallistujamääriä, joten voit ensin tutustua kaikessa rauhassa tarjontaamme ja luoda suunnitelman ennen ostopäätöstä.

LHA-koulutuskokonaisuuden hinta on Suomen Farmasialiiton jäsenille noin 500€ (alv 0%), sisältäen kaikki pakollisiksi määritellyt LHA-koulutukset ja portfoliokulut. Koulutuksen päätteeksi Lääkehoidon arvioinnin asiantuntijuus osoitetaan LHA-portfolion avulla. Portfolio pohjautuu Apteekkien ammatillisen toiminnan edistämisen ryhmän (AATE) määrittelemiin osaamistavoitteisiin. Portfolion täyttäminen edellyttää myös 10 potilashaastattelun tekemistä. Lisätietoa LHA-portfoliosta löytyy täältä.

Lue lisää LHA-koulutuksesta verkkokauppamme puolelta (1.4.2021 alkaen). Tarkennamme tietoja koulutuksesta myös tälle sivulle mahdollisimman pian.