Avoin työpaikka: farmaseuttinen asiantuntija Farmasialiittoon

Haemme sitoutuneeseen tiimiimme innostunutta farmaseuttista asiantuntijaa.

Puheenjohtaja Maija Pirttijärvi kertoo Farmasialiitosta: ”Farmasialiittoa ei olisi ilman hienoa ja aktiivista jäsenistöämme, jolla on merkittävä rooli turvallisen lääkehoidon varmistajana usealla eri sektorilla. Jäsenemme, farmaseutit ja proviisorit, ovat tärkeä osa koko lääkealaa ja suomalaista sosiaali- ja terveydenhuoltoa.”

Farmaseuttisen asiantuntijan rooli on liitossamme tärkeä monestakin syystä. Asiantuntijana, osana ammatillista tiimiä, pääset vaikuttamaan hyvin monipuolisesti farmasian alan kehittämiseen. Osallistut mm. lainsäädäntöön sekä farmasian alaan ja työmarkkinakenttään vaikuttavien lausuntojen ja kannanottojen valmisteluun. Olet mukana jäsenistölle suunnattujen ammatillisten tapahtumien sisällön suunnittelussa ja huolehdit yhdessä muiden kanssa viestinnästä niin jäsenistön kuin sidosryhmien ja päättäjien suuntaan. Teet tiivistä yhteistyötä myös luottamustoimisten jäsentemme kanssa. Toimiva ja hedelmällinen sidosryhmäyhteistyö on työssäsi keskeistä.

Työssä onnistumisen edellytyksenä pidämme farmaseuttista peruskoulutusta – farmaseutin tai proviisorin tutkintoa. Sinulla on monialaista kokemusta ja näkemystä farmasian alalta ja osaat sujuvasti toimia verkostoissa. Omaat vahvan farmaseuttisen identiteetin ja ajat kaikessa toiminnassasi jäsentemme etua. Osaat toimia ennakoiden, mutta kykenet myös sopeutumaan nopeaa reagointia vaativiin tilanteisiin.

Palkkaus on kilpailukykyinen, ja meillä on laajat työsuhde-edut. Farmasialiitossa on käytössä hybridityön malli, mutta toimistolla työskennellään vähintään kahtena päivänä viikossa. Työsi voi sisältää myös ilta- ja viikonlopputyötä.

Jos kiinnostuit, kysy lisää:

puheenjohtaja Maija Pirttijärvi, 040-778 4313 (12.–13.8. klo 9–12, 15.8. klo 8–10, 16.–20.8. klo 16–18, 21.–22.8. klo 16–18 ja 23.8. klo 9–10) tai johtava konsultti Masa Mannermaa, 040-514 7840.

ja lähetä hakemuksesi tästä viimeistään 27.8.2023.

Suomen Farmasialiitto on vahva akavalainen ammattiliitto ja yhteiskunnallinen vaikuttaja. Farmasialiitto on farmasian alan suunnannäyttäjä ja innostaa farmasian ammattilaisia ammatilliseen järjestäytymiseen. Farmasialiitto on arvostettu vaikuttaja suomalaisessa sosiaali- ja terveydenhuollossa sekä ammattitaitoinen ja haluttu yhteistyökumppani sidosryhmille ja yhteiskunnan päättäjille. Liiton henkilöstö on helposti tavoitettavissa ja vahva tuki jäsentensä arjessa alan kaikilla sektoreilla.