Avoin työpaikka: opiskelijatoiminnan asiantuntija Farmasialiittoon

Haemme opiskelijatoiminnan asiantuntijaa edellisen toimenhaltijan siirtyessä organisaation sisällä uusiin tehtäviin.

Opiskelijatoiminnan asiantuntijan vastuualueena ovat liiton opiskelijatoiminnan ja opiskelijajäsenhankinnan koordinointi ja opiskelijatapahtumien järjestäminen sekä opiskelijapoliittinen edunvalvonta. Vastuullesi kuuluu myös kampusyhdyshenkilöistä koostuvan opiskelijatoiminnan tiimin johtaminen. Lisäksi opiskelijatoiminnan asiantuntija vastaa oman vastuualueensa toiminnan suunnittelusta ja kehittämisestä sekä osallistuu opiskelijoiden jäsen- ja työsuhdeneuvontaan ja urapalveluiden toteuttamiseen.

Puheenjohtaja Maija Pirttijärvi kertoo opiskelijatoiminnasta: ”Farmasialiiton opiskelijatoiminnan asiantuntija on tehtävänsä kautta merkittävästi vaikuttamassa farmasian opiskelijoiden ammatti-identiteetin ja työelämätaitojen kehittymiseen. Meidän tehtävämme on tukea opiskelijoita heidän opintojensa aikana ja pitää huolta siitä, että tuomme esille farmasian alan laajoja mahdollisuuksia.”

Tehtävän hoitaminen vaatii organisointikykyä, oma-aloitteisuutta ja itsenäistä otetta. Osaat toimia ennakoiden, mutta kykenet myös sopeutumaan nopeaa reagointia vaativiin tilanteisiin. Odotamme hakijalta farmaseutin tai proviisorin koulutusta. Eduksi luetaan kokemus järjestötyöstä tai opiskelijatoiminnasta. Työ tarjoaa mielenkiintoisen näköalapaikan farmasian maailmaan ja Farmasialiiton toimintaan.

Tehtävä on osa-aikainen, 30 h/viikko. Työ sisältää myös ilta- ja viikonlopputyötä sekä matkatyötä.

Jos kiinnostuit, kysy lisää:

järjestötoiminnan asiantuntija Suvi Luukko, 044 777 9052 (15.9. klo 9–15, 18.9. klo 13–16, 21.–22.9. klo 9–15, 26.–28.9. klo 9–12, 29.9. klo 13–15) tai toiminnanjohtaja Juha Miettinen, 050 560 4412 (19.–20.9. 11–12 sekä ti 26.9. – to 28.9. klo 11–12)

ja lähetä hakemuksesi tästä viimeistään 1.10.2023.

Suomen Farmasialiitto on vahva akavalainen ammattiliitto ja yhteiskunnallinen vaikuttaja. Farmasialiitto on farmasian alan suunnannäyttäjä ja innostaa farmasian ammattilaisia ammatilliseen järjestäytymiseen. Farmasialiitto on arvostettu vaikuttaja suomalaisessa sosiaali- ja terveydenhuollossa sekä ammattitaitoinen ja haluttu yhteistyökumppani sidosryhmille ja yhteiskunnan päättäjille. Liiton henkilöstö on helposti tavoitettavissa, ja liitto on vahva tuki jäsentensä arjessa alan kaikilla sektoreilla.