Avoin työpaikka: työsuhdeasiantuntija Farmasialiittoon

Haemme työsuhdeasiantuntijaa vakituiseen tehtävään hoitamaan liiton työsuhdeneuvontaa dynaamisen työmarkkinatiimin jäsenenä.

Työsuhdeasiantuntijan tehtävänä on mm. avustaa liiton jäseniä työsuhdeasioissa, koordinoida, tukea ja kehittää luottamushenkilötoimintaa sekä organisoida ja toteuttaa luottamushenkilökoulutuksia. Työsuhdeasiantuntija osallistuu myös työmarkkina- ja palkkausasioiden hoitamiseen sekä avustaa työmarkkinaneuvotteluissa. Lisäksi työsuhdeasiantuntija osallistuu oman vastuualueensa toiminnan suunnitteluun, kehittämiseen ja toteuttamiseen liiton strategian mukaisesti osana liiton muuta edunvalvontaa.

Työmarkkinajohtaja Minna Hälikkä kertoo Farmasialiiton edunvalvonnasta:

– Farmasialiiton työmarkkinatiimin jäsenenä pääset mukaan farmaseuttisen henkilöstön edunvalvonta- ja vaikuttamistyöhön. Teemme yhteistyötä Akava-yhteisön ja neuvottelujärjestöjemme JUKO:n ja YTN:n kanssa ja neuvottelemme itsenäisesti farmaseuttista henkilöstöä koskevan työehtosopimuksen. Jäsenistöllemme suunnattu työoikeudellinen neuvonta muodostaa olennaisen osan työstämme ja on tärkeä jäsenetumme.

Tehtävän menestyksellinen hoitaminen vaatii oma-aloitteellisuutta ja itsenäistä työotetta, mutta myös tiimityötaitoja. Odotamme hakijalta soveltuvaa koulutusta ja osaamista työehtosopimus- ja luottamushenkilötoiminnasta sekä työoikeudesta. Eduksi luetaan kokemus farmaseuttisen henkilöstön työehtosopimuksesta ja/tai luottamushenkilönä toimimisesta.

Tehtävä on vakinainen ja kokoaikainen, 37,5 h/viikko. Farmasialiitossa on käytössä monipaikkaisen työn malli, jossa toimistolla työskennellään vähintään kahtena päivänä viikossa. Työ sisältää myös jonkin verran ilta- ja viikonlopputyötä sekä matkatyötä. Tehtävä täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä.

Jos kiinnostuit, kysy lisää: työmarkkinajohtaja Minna Hälikkä, puh. 050 363 3459 (arkisin klo 11–12, ei kuitenkaan pe 9.2.).

Lähetä hakemuksesi palkkatoiveineen ja ansioluettelosi sähköpostilla viimeistään 21.2.2024 osoitteeseen rekry@farmasialiitto.fi.

Suomen Farmasialiitto on vahva akavalainen ammattiliitto ja yhteiskunnallinen vaikuttaja. Farmasialiitto on farmasian alan suunnannäyttäjä ja innostaa farmasian ammattilaisia ammatilliseen järjestäytymiseen. Farmasialiitto on arvostettu vaikuttaja suomalaisessa sosiaali- ja terveydenhuollossa sekä ammattitaitoinen ja haluttu yhteistyökumppani sidosryhmille ja yhteiskunnan päättäjille. Liiton henkilöstö on helposti tavoitettavissa ja vahva tuki jäsentensä arjessa alan kaikilla sektoreilla.