Avoin työpaikka: työsuhdeasiantuntija Farmasialiittoon

Suomen Farmasialiitto hakee työvoimapoliittisen asiantuntijan opintovapaan sijaiseksi

TYÖSUHDEASIANTUNTIJAA määräaikaiseen työsuhteeseen ajalle tammi–toukokuu 2024.

Työsuhdeasiantuntijan tehtävään kuuluu työsuhdeneuvonnan antaminen, koulutusten järjestäminen ja alan lainsäädännön seuraaminen yhdessä tiimin kanssa. Lisäksi työsuhdeasiantuntija osallistuu luottamushenkilöille ja jäsenistölle tarkoitetun koulutuksen järjestämiseen ja muuhun toimintaan.

Työsuhdeasiantuntija vastaa oman vastuualueensa toiminnan suunnittelusta, kehittämisestä ja toteuttamisesta liiton strategian mukaisesti osana liiton muuta edunvalvontaa. Tehtävänkuva tarkentuu hakijan osaamisen ja vahvuuksien mukaan.

Työmarkkinajohtaja Minna Hälikkä kertoo Farmasialiiton edunvalvonnasta:
”Farmasialiiton työmarkkinatiimin jäsenenä pääset mukaan farmaseuttisen henkilöstön edunvalvonta- ja vaikuttamistyöhön. Teemme yhteistyötä Akava-yhteisön ja neuvottelujärjestöjemme Jukon ja YTN:n kanssa ja neuvottelemme itsenäisesti farmaseuttista henkilöstöä koskevan työehtosopimuksen. Jäsenistöllemme suunnattu työoikeudellinen neuvonta muodostaa olennaisen osan työstämme ja on tärkeä jäsenetumme.”

Tehtävän menestyksellinen hoitaminen vaatii oma-aloitteellisuutta ja itsenäistä otetta. Odotamme hakijalta soveltuvaa koulutusta ja osaamista työoikeusjuridiikasta. Eduksi luetaan kokemus farmaseuttisen henkilöstön työehtosopimuksesta tai luottamushenkilönä toimimisesta.

Tehtävä on määräaikainen ja kokoaikainen, 37,5 h/viikko. Farmasialiitossa on käytössä monipaikkaisen työn malli, mutta toimistolla työskennellään vähintään kahtena päivänä viikossa. Työ sisältää myös ilta- ja viikonlopputyötä sekä matkatyötä.

Jos kiinnostuit, kysy lisää: työmarkkinajohtaja Minna Hälikkä, 050 363 3459 (ti 21.11 klo 10–12 ja pe 24.11 klo 10–12) tai toiminnanjohtaja Juha Miettinen, 0505604412 (ti 21.11 klo 9–11 ja ke 29.11 klo 9–11).

Lähetä hakemuksesi palkkatoiveineen ja ansioluettelosi sähköpostilla viimeistään 30.11.2023 osoitteeseen rekry@farmasialiitto.fi.

Suomen Farmasialiitto on vahva akavalainen ammattiliitto ja yhteiskunnallinen vaikuttaja. Farmasialiitto on farmasian alan suunnannäyttäjä ja innostaa farmasian ammattilaisia ammatilliseen järjestäytymiseen. Farmasialiitto on arvostettu vaikuttaja suomalaisessa sosiaali- ja terveydenhuollossa sekä ammattitaitoinen ja haluttu yhteistyökumppani sidosryhmille ja yhteiskunnan päättäjille. Liiton henkilöstö on helposti tavoitettavissa, ja liitto on vahva tuki jäsentensä arjessa alan kaikilla sektoreilla.