Edustajiston täydennysvaalin äänestysaika alkaa tänään – äänestä sähköisesti 29.8.–11.9.2022

Farmasialiiton edustajistossa on paikkoja avoinna, ja täydennysvaali käydään 29.8.–11.9.2022. Täydennysvaalissa edustajistoon valitaan kolme varsinaista jäsentä ja varajäseniä. Täydennysvaali koskee vain valmistuneita jäseniä, sillä opiskelijoilla on jo omat jäsenensä edustajistossa. Vaali järjestetään sähköisesti.

Näin äänestät

1. Mene 29.8.–11.9.2022 välisenä aikana selaimella osoitteeseen https://sahkoinenvaali.fi/farmasialiitto/
  2. Voit kirjautua joko sähköpostin tai puhelinnumeron avulla. Valitse kirjautumistapa.
  3. Kirjoita äänestyssivun kenttään sähköpostiosoitteesi tai puhelinnumerosi. Käytä sähköpostiosoitetta/puhelinnumeroa, jonka olet ilmoittanut jäsenrekisteriin. Tämän jälkeen äänestyssivu jää odottamaan tunnistautumiskoodia, joka tulee sinulle valintasi mukaan sähköpostiin tai tekstiviestinä. Kirjoita tai kopioi tunnistautumiskoodi äänestyssivulle ja hyväksy.
  4. Itse äänestyssivu näyttää vaalissa olevat ehdokkaat.
  5. Valitse ehdokkaasi ja klikkaa ”Äänestä”.
  6. Vahvista valintasi ”Hyväksy valintasi”.
  7. Äänestys onnistui, kun äänestyssivu ilmoittaa: ”Kiitos äänestämisestä”.

Tutustu ehdokkaisiin

Täydennysvaalissa ehdolla olevien esittelyt löytyvät täältä (vaatii kirjautumisen), ja tarkempaa tietoa vaalista löytyy puolestaan täältä

Katso kaikki ajankohtaiset