Edustajiston täydennysvaalit käydään syksyllä – tutustu ehdokkaisiin

Farmasialiiton edustajistossa on paikkoja avoinna, ja täydennysvaalit käydään 29.8.–11.9.2022. Täydennysvaaleissa edustajistoon valitaan kolme varsinaista jäsentä ja varajäseniä. Täydennysvaali koskee vain valmistuneita jäseniä, sillä opiskelijoilla on jo omat jäsenensä edustajistossa. Edustajiston toimikausi on alkanut syksyllä 2021, ja se kestää neljä vuotta.

Ehdokkaiden esittelyt on koottu verkkosivuillemme. Tutustu täältä esittelyihin ja valitse oma ehdokkaasi (vaatii jäsenkirjautumisen).

Oman äänioikeuden tarkistaminen 1.– 5.8.2022

Vaalit järjestetään sähköisesti. Jäsenten äänioikeus edustajiston vaaleissa on määräytynyt sen perusteella, onko 30.4.2022 ollut jäsen. Äänioikeuden edellytyksenä on myös, että huhtikuun loppuun mennessä erääntyneet jäsenmaksut on maksettu. Vaalit koskevat valmistuneita jäseniä.

Äänestäminen tapahtuu sähköisesti, joten sähköpostin ja myös puhelinnumeron on hyvä olla ajan tasalla, sillä äänestysohjeet lähetetään jäsenen ilmoittamaan sähköpostiin. Jos omat tietosi ovat muuttuneet vapun jälkeen tai olet muuten epävarma äänioikeudestasi, voit tarkistaa äänioikeutesi ja tietojesi ajantasaisuuden ma 1.8.– pe 5.8.2022 välillä. Omat tiedot tarkastetaan vaalitoimikunnan sihteeriltä varaamalla aika toimistokäynnille tai puhelimitse (044 777 9052) tai sähköpostilla (suvi.luukko@farmasialiitto.fi). Jäsennumero helpottaa tietojen tarkistamista.

Mahdolliset oikaisut on tehtävä 14.8. mennessä vaalitoimikunnan sihteerille sähköpostitse.

Lisätietoja:

Suvi Luukko