Edustajiston täydennysvaalit – tarkista yhteystietosi 1.–5.8.2022

Farmasialiiton edustajiston täydennysvaalit käydään sähköisesti 29.8.–11.9.2022. Täydennysvaaleissa edustajistoon valitaan kolme varsinaista jäsentä ja varajäseniä. Täydennysvaali koskee vain valmistuneita jäseniä, sillä opiskelijoilla on jo omat jäsenensä edustajistossa.

Jäsenten äänioikeus edustajiston vaaleissa on määräytynyt sen perusteella, onko 30.4.2022 ollut jäsen. Jos jäsen liittyy Farmasialiittoon vasta 30.4. jälkeen, ei ole äänioikeutta vielä näissä vaaleissa. Äänioikeuden edellytyksenä on myös, että huhtikuun loppuun mennessä erääntyneet jäsenmaksut on maksettu. Vaalit koskevat valmistuneita jäseniä. Valmistuva opiskelijajäsen voi äänestää vaalissa elo-syyskuussa, jos valmistumisilmoitus on tehty huhtikuun loppuun mennessä.

Äänestäminen tapahtuu sähköisesti, joten sähköpostin ja myös puhelinnumeron on hyvä olla ajan tasalla, sillä äänestysohjeet lähetetään jäsenen ilmoittamaan sähköpostiin. Jos omat tietosi ovat muuttuneet vapun jälkeen tai olet muuten epävarma äänioikeudestasi, voit tarkistaa äänioikeutesi ja tietojesi ajantasaisuuden 1.–5.8.2022 välillä. Omat tiedot tarkastetaan vaalitoimikunnan sihteeriltä varaamalla aika toimistokäynnille tai puhelimitse (044 777 9052) tai sähköpostilla (suvi.luukko@farmasialiitto.fi). Jäsennumero helpottaa tietojen tarkistamista.

Mahdolliset oikaisut on tehtävä 14.8. mennessä vaalitoimikunnan sihteerille sähköpostitse.

Lue lisää vaaleista ja tutustu ehdokkaisiin vaalisivuilla

Lisätietoja:
Suvi Luukko