Farmasialiiton uudet verkkosivut julkaistu – jäsenkirjautuminen Morttelin tunnuksilla

Farmasialiiton uudet verkkosivut on julkaistu tänään – tervetuloa uusille sivuille! Sivustolle tehdään vielä teknistä huoltoa. Esimerkiksi jäsensivuille kirjautuminen ei vielä tällä hetkellä toimi, mutta pyrimme saamaan sen kuntoon mahdollisimman pian. Pahoittelemme tästä aiheutuvaa vaivaa.

Jäsensivuille kirjaudutaan tästä eteenpäin jäsenportaali Morttelin tunnuksilla, aiempien Fimnet-tunnusten sijaan. Kirjautumisen muutos tehdään sivujen käytön helpottamiseksi. Jatkossa jäsensivuja pääsee siis lukemaan samoilla Morttelin tunnuksilla, jolla myös esimerkiksi ilmoittaudutaan tapahtumiin.

Jäsensivuille kirjautuessasi käyttäjätunnus on sähköpostiosoitteesi ja salasana Mortteliin asettamasi salasana. Mikäli olet unohtanut salasanasi, voit asettaa uuden salasanan Morttelin kirjautumissivulta löytyvästä Luo uusi salasana -linkistä. Morttelin kirjautumissivu löytyy täältä: https://mortteli.crmieportal.com/login

Mikäli sähköpostiosoitteesi on muuttunut tai sitä ei ole rekisterissämme, et pysty kirjautumaan uusien verkkosivujen jäsensivuille. Ilmoita tällöin sähköpostiosoitteesi jäsenpalveluun (jasenpalvelu@farmasialiitto.fi), niin korjaamme osoitteen rekisteriimme ja pääset tämän jälkeen kirjautumaan.

Katso kaikki ajankohtaiset