Farmasian Päivien liittymistarjous – uusille jäsenille ja jäsenyyttä suositelleille lahja

Yksi ammattiliiton tärkeimmistä tehtävistä on tehdä vaikuttamistyötä jäsentensä puolesta. Yhteiskunnassa valvomme jäsentemme etuja, kun neuvotellaan palkoista, työajoista, koulutuspolitiikasta, vuosilomista, työturvallisuudesta ja työterveyshuollosta. Mitä useampi alalla kuuluu ammattiliittoon, sitä vahvempi on liiton asema esimerkiksi työehtosopimusneuvotteluissa.

Tarjoamme kaikille Farmasian Päivien aikana 10.–11.11.2023 liittyneille uusille jäsenille liittymislahjana yhden vapaavalintaisen LHA-verkkokurssin.

Jäsentemme käytössä on runsaat palvelut ja edut kuten työsuhde- ja palkkaneuvonta, kattava koulutustarjonta ja urapalvelut sekä vapaa-ajan ja matkailun edut.

Myös suosittelija palkitaan

Liittymistarjouksen aikana myös jäsenyyttä suositelleet nykyiset jäsenemme saavat kiitoksena suosittelusta yhden vapaavalintaisen LHA-verkkokurssin.

Voit suositella jäsenyyttä niin monelle kollegallesi kuin haluat, saat lahjan jokaisesta uudesta liittyneestä jäsenestä. Pyydäthän liittyjää ilmoittamaan nimesi ja sähköpostiosoitteesi liittymislomakkeella.

Tarkemmat ohjeet löytyvät täältä.

Katso kaikki ajankohtaiset