Juha Miettinen Farmasialiiton toiminnanjohtajaksi

Juha Miettinen aloittaa Farmasialiiton toiminnanjohtajan tehtävässä 12.12.2022, ja hänen määräaikainen tehtävänsä jatkuu 30.4.2023 saakka. Juha Miettinen on toiminut pitkään taloushallinnon ja hallinnon tehtävissä, ja hänellä on monipuolinen kokemus työskentelystä edunvalvontaorganisaatioissa niin Metsäliitossa kuin viimeisimmäksi järjestösihteerin tehtävässä Vakavassa. Vakava ry on viidentoista akavalaisen ammattiliiton yhteenliittymä, johon myös Farmasialiitto kuuluu.

Farmasialiiton toiminnanjohtajana loppuvuodesta 2021 alkaen toiminut Juha Rehula luopuu määräaikaisesta tehtävästään kesken kauden, sillä hän on ehdolla kevään 2023 eduskuntavaaleissa.

Farmasialiitto toivottaa Juha Miettisen lämpimästi tervetulleeksi ja kiittää Juha Rehulaa kuluneesta vuodesta toiminnanjohtajana!

Lisätietoja:
Maija Pirttijärvi