Kunniamerkkejä farmasian ammattilaisille – liiton varapuheenjohtaja Mika Lätille Suomen Leijonan ansioristi

Tasavallan presidentti on myöntänyt kunniamerkkejä isänmaan palveluksessa ansioituneille henkilöille. Farmasialiiton varapuheenjohtaja, farmaseutti Mika Lätille myönnettiin Suomen Leijonan ansioristi, onnea Mika!

Farmasian alalta Suomen Leijonan I luokan ritarimerkki myönnettiin Lääkkeiden hintalautakunnan yliproviisori Jaana Martikaiselle. Suomen Valkoisen Ruusun ritarimerkin saivat puolestaan Fimean yliproviisori Pirjo Rosenberg, yliopistonlehtori Maarit Dimitrow, apteekkari Leena Astala, apteekkari Raija Mattinen sekä osaamiskeskusjohtaja ja apteekkari Jouni Ahonen.

Suomen Leijonan ritarimerkki myönnettiin sairaala-apteekkari Jussi-Pekka Rauhalle. Suomen Leijonan ansioristin saivat Mika Lätin lisäksi farmaseutit Paula Heikkinen, Marja-Leena Röpelinen, Anne Uosukainen ja Leena Äyräpää.

Lämpimät onnittelut kaikille kunniamerkin saaneille!

Katso kaikki ajankohtaiset