Olemme mukana Farmasian Päivillä – osallistu arvontaan ja voita itsellesi ja ystävällesi messuliput

Farmasian Päivät järjestetään 10.–11.11. Messukeskuksessa Helsingissä. Olemme mukana messuilla molempina päivinä osastolla 5k18. Tule moikkaamaan meitä ja pyöräytä samalla onnenpyörää, jossa pääpalkintona on LHA-verkkokursseja.

Kannattaa vinkata kaikille kollegoille, että uudet liiton jäsenet saavat messutarjouksena yhden vapaavalintaisen LHA-verkkokurssin liittyessään Farmasialiittoon messujen aikana.

Voit myös osallistua arvontaan, jossa voit voittaa messuliput itsellesi ja ystävällesi. Arvontaan voi osallistua 11.–17.10. välisenä aikana joko Instagram-tilimme kautta tai lähettämällä sähköpostia osoitteeseen viestinta@farmasialiitto.fi. Kerro viestissäsi, kenen kanssa haluaisit osallistua Farmasian Päiville. Instagramin osallistumislinkki löytyy alta.

Liput oikeuttavat yhden päivän osallistumiseen Farmasian Päivien näyttelyyn. Arvonta suoritetaan 18.10. Voittajille ilmoitetaan henkilökohtaisesti sen kanavan kautta, jolla arvontaan on osallistunut.

Julkaisimme arvonnan tänään aiemmin myös Facebookissa, mutta valitettavasti julkaisu poistettiin ilman ennakkovaroitusta. Samalla valitettavasti hävisivät tiedot henkilöistä, jotka olivat arvontaan jo ehtineet osallistua. Pahoittelemme tilannetta!

Osallistu arvontaan Instagramissa.

Nähdään Farmasian Päivillä!