Palkkakysely avattu – vastaa lokakuun aikana

Vuotuinen palkkakyselymme on avattu, ja siihen voi vastata 31.10.2023 saakka. Toivomme, että mahdollisimman moni palkansaajajäsenemme vastaa kyselyyn.

Palkkakyselyyn vastaaminen vie noin 15 minuuttia.  Pääset vastaamaan kyselyyn tänään lähettämämme sähköpostin kautta. Kyselyyn vastataan syyskuun 2023 palkkalaskelman perusteella.

Palkkakysely tuottaa tärkeää tietoa farmasian alan palkkauksesta ja sen kehittymisestä. Jäsenistölle tarjottavan palkkatiedon lisäksi liitto saa palkkakyselystä tärkeää tietoa muun muassa neuvottelutoimintaa varten. Jäsenet hyötyvät palkkakyselystä esimerkiksi arvioitaessa palkkatoiveita rekrytointitilanteessa sekä tehtäessä palkantarkistusesitystä työsuhteen aikana.

Arvomme kaikkien palkkakyselyyn vastanneiden ja yhteystietonsa jättäneiden kesken neljä Delicard® Unlimited-lahjakorttia (à 74,28 €). Arvonta suoritetaan 1.11.2023 ja voittajille ilmoitetaan henkilökohtaisesti.

Mikäli et ole saanut sähköpostia palkkakyselystä tai sinulla herää kysymyksiä palkkakyselyyn liittyen, voit olla yhteydessä tes.neuvonta@farmasialiitto.fi.

Kiitämme jo etukäteen osallistumisestasi, joka auttaa meitä palvelemaan jäsenistöämme entistä paremmin.